سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بطحایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

گشایش مالی در بودجه آموزشی و پرورش با تهیه احکام پیشنهادی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به دنبال این هستیم تا با تهیه یکسری احکام پیشنهادی برای منابع آموزش و پرورش بتوانیم انعطاف در بودجه این وزارتخانه ایجاد کنیم.

 سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که اکنون فصل نوشتن بودجه است با توجه به این برای سال 94 چه پیشنهاداتی برای گشایش مالی در بودجه آموزش و پرورش دارید گفت: مسائل بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش به مدرک است در کیفیت تاثیر می‌گذارد یعنی با شرایط موجود آموزش و پرورش چندان امکان ارتقا کیفیت وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: ستاد بودجه سال 94 را از چند روز گذشته تشکیل دادیم در این ستاد به دنبال این هستیم که با تهیه و تدوین یکسری احکام پیشنهاد به مجلس شورای اسلامی بتوانیم انعطاف هایی را در تامین منابع برای آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با مشورتها و رایزنیهایی که مراجع تصمیم‌گیر دردولت و مجلس صورت گرفته بتوانیم سال 94 را از حیث منابع برای آموزش و پرورش سال اثر بخشی قرار دهیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: گشایش ، احکام ، انعطاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۵:۴۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
( چرا مدارس خراسان جنوبی دانش آموزان را مجبور به پرداخت مبلغ30000 تومان ازتمام بچه ها کرده اندولی وزیر آموزش وپرورش گفته که مدارس حق دریافت پول از دانش آموزان را ندارند) خبر نگاران عزیز لطفا این مورد را مورد بررسی قرار دهید.