سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات مخالفان جنگ و مداخله نظامی انگليس در مقابل منزل "کامرون"

مخالفان جنگ و مداخله نظامی انگليس در لندن تظاهرات کردند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی پرس تی وی؛ مخالفان جنگ و مداخلات نظامی انگلیس در خاورمیانه، در لندن تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان انگلیسی در لندن پایتخت انگلیس در مقابل اقامتگاه رسمی نخست وزیر این کشور تظاهرات کردند تا خواستار پایان یافتن مداخله ی انگلیس در اقدام نظامی در خاورمیانه شوند.

پیام تظاهرکنندگان برای دولت انگلیس باصدای بلند و روشن بیان شد. پیام تظاهرکنندگان این بود که حمله به عراق را نمی توان به نام مردم انجام داد.

"جرمی کوربین " یکی از 43 نماینده ی پارلمان انگلیس بود که در مخالفت با حملات هوایی انگلیس در عراق رأی داد. وی در مخالفت با استدلال های مطرح شده برای حضور انگلیس در اقدام نظامی در منطقه صحبت کرد.

در ادامه جرمی کوربین گفت: هر زمان که انگلیس در جنگ های تحت امر آمریکا در افغانستان و عراق و یا لیبی شرکت کرد در عمل باعث شدت بخشیدن به تندروی شده است و نتوانست آن را کاهش دهد. باید یک راه حل سیاسی پیدا کرد.

خبرنگار پرس تی وی ادامه داد: همزمان با ادامه ی ماموریت های نیروی هوایی سلطنتی انگلیس در خاورمیانه ، یأس و ناامیدی عمومی در داخل انگلیس شدت گرفته است.

خبرنگار پرس تی وی گفت: هرچند نمایندگان پارلمان فقط برای حمله به اهداف داعش در عراق رأی دادند اما در عرصه ی سیاسی در انگلیس تلاش واقعی وجود دارد تا انگلیس به تلاش های آمریکا در سوریه ملحق شود.

"جان ریس" از اعضای ائتلاف ضد جنگ گفت: این ماموریت تا همین لحظه هم نادرست بوده است. این ماموریت صرفا درباره ی حضور در حملات هوایی در عراق بود اما اکنون تلاش می شود تا به حملات هوایی در عراق و سوریه مربوط شود. این حملات درحال تبدیل شدن از حملات هوایی به حملات زمینی است. اکنون صحبت از آموزش دادن پنج هزار نیروی قدرتمند در اردن است. ترکیه این هفته رای داد که یک حمله ی زمینی انجام دهد تا بتواند یک منطقه ی حائل بیست مایلی در داخل عراق و سوریه ایجاد کند.

تظاهرکنندگان می گویند همچنان به تلاش خود ادامه خواهند داد تا با اقدام بیشتر نظامی انگلیس در خاورمیانه مخالفت کنند و از این طریق بتوانند کاری کنند که مقامات انگلیس راهبردی اتخاذ کنند تا در بلند مدت کارایی داشته باشد.

انتهای پیام./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.