سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برنامه توسعه صنعت گاز باید اصلاح شود / تدوین برنامه ششم توسعه گاز ظرف 4 ماه آینده

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران، با بیان اینکه هم‌اکنون نمی‌توان درباره تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه کشور اظهار نظر کرد، گفت: کلیات این برنامه از وزارت نفت دریافت شده و تدوین آن در کمیته تلفیق، کمیته راهبردی و ١٥ کمیته تخصصی دیگر در حال پیگیری و انجام است.

حسن منتظر تربتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران درباره تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه کشور در بخش صنعت گاز گفت: کلیات این برنامه از وزارت نفت دریافت شده و تدوین آن در کمیته تلفیق، کمیته راهبردی و ١٥ کمیته تخصصی دیگر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: برنامه چهار و پنجم توسعه به دلیل اینکه خوشبینانه تدوین شده بود محقق نشد؛ به خصوص برنامه پنجم توسعه که فضای آن با فضای کنونی مطابقت ندارد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران افزود: در تدوین برنامه ششم توسعه، پیشنهاد واحدهای عملیاتی نیز دریافت می شود تا بتوانیم این برنامه را تعریف کنیم.

وی با اشاره به این که از برنامه پنجم توسعه کشور حدود 1.5 سال باقی مانده است گفت: آنچه اکنون به عنوان تدوین برنامه ششم کشور اعلام می‌شود، در واقع بازنگری و اصلاح برنامه پنجم است.

تربتی درباره تدوین برنامه ششم توسعه این صنعت هم گفت: هم اکنون در حال بررسی برنامه چهارم و پنجم توسعه هستیم تا مشخص شود چه اهدافی از این برنامه‌ها محقق نشده است تا چاره‌ای برای اجرای آن در برنامه ششم اندیشیده شود.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: هم اکنون نمی‌توان درباره تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه کشور اظهار نظر کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.