سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران؛

عید قربان با جاده‌ای روان

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلی عید قربان در راه‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري؛ جعفر محمدنژاد در ساری با تبریک به مناسبت عید سعید قربان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مازندران عادی و روان است.
 
وی با اشاره به اینکه با توجه به تعطیلی فردا تدابیر ویژه ترافیکی در محورهای استان در نظر گرفته شده است، افزود: بر این اساس تردد کامیون‌ها از ساعت 6 بامداد تا ساعت 24 روزهای شنبه و یکشنبه در محور هراز ممنوع است.
 
فرمانده پلیس راه مازندران گفت: همچنین در آب اسک به سمت تهران در محور هراز از ساعت 15 روز یک‌شنبه لغایت یک بامداد دوشنبه تردد خودروها یک‌طرفه است.
 
محمدنژاد یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها در محور قائمشهر، فیروزکوه به تهران و بالعکس از ساعت 6 بامداد لغایت 24 روز یک‌شنبه ممنوع است.
 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: دراجرای این محدودیتها تردد موتور سیکلت در همه محورهای سه گانه کندوان ، هراز و سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد با اشاره به ممنوعیت تردد انواع کامیونها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور هراز از 6 بامداد تا 24 روزهای پنج شنبه ، جمعه و یکشنبه افزود: در جاده سواد کوه نیز رفت و امد تریلی در همین ساعات از روزهای دهم ، یازدهم وسیزدهم مهر ممنوع اعلام شد.

او تردد در محور کندوان را از 15 کیلومتری مرزن آباد ( دزدبن) به سمت کرج ساعات 17 تا 2 بامداد روزهای جمعه و یکشنبه یک طرفه اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بیان‌ کرد: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین توصیه ما به مسافرانی که از روزهای قبل وارد مازندران شدند این است که بار برگشت سفر را مدیریت کنند تا گرفتار صف‌های طویل و طولانی ترافیک نشوند به‌دلیل اینکه جاده‌های ما گنجایش حجم زیاد خودرو در یک لحظه را ندارد.
 
محمدنژاد ادامه داد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهاي پيام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.