سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

آوای موسیقی مقاومت باید در دنیا طنین انداز شود

هنرمند موسیقی کشورمان گفت :آوای موسیقی مقاومت با تقویت موسیقی حماسی در ایران به عنوان الگوی مقاومت باید در دنیا طنین انداز شود .

محمد گلریز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: تبلیغ و فعالیت درست و کارشناسی در هر زمینه ای با موضوعات مختلف بروی مخاطب تاثیرات مثبتی خواهد داشت در حوزه مویسقی نیز تبلیغات و حمایت های همه جانبه به رشد این هنر منجر خواهد شد.

هنرمند موسیقی کشورمان در ادامه این مطلب افزود : اکثر کنسرت هایی که در بستر موسیقی کشور برگزار می شود از ساختار پاپ برخوردارند و موسیقی سنتی در حوزه برگزاری کنسرت وضعیت مناسبی ندارد .

گلریز با اشاره به مظلومیت موسیقی سنتی در بستر فرهنگ و هنر کشور از گوشه نشینی هنرمندان فعال در این شاخه از موسیقی ایران خبرداد و تصریح کرد : با وجود برخی ضعف ها و کمبود در حوزه موسیقی پاپ در قیاس با موسیقی سنتی ، هنرمندان خوبی با ارائه کار های حرفه ای در حوزه پاپ فعال می باشند .

هنرمند موسیقی کشورمان با تاکید بر این موضوع که عدم حمایت مسئولان حوزه فرهنگ و هنر از جوانان فعال در موسیقی پاپ به خلق آثار در چارچوب موسیقی زیر زمینی منجر خواهد شد ، اضافه کرد : مسئولان با حمایت از قشر جوان می توانند مشکلات بستر موسیقی کشور مانند موسیقی زیر زمینی را برطرف کنند.

گلریز در مورد جشنواره موسیقی مقاومت و اجرای آثاری ارزشی در قالب موسیقی پاپ با محوریت ملی و موضوع خلیج فارس و شهدا و جانبازان ابراز داشت : هنرمندان فعال در شاخه پاپ موسیقی کشور در اینگونه جشنواره ها با خلق آثاری پرمحتوا توانسته اند تاثیرگذاری خوبی بروی جامعه داشته باشند/ش/ن .


برچسب ها: آوا ، موسیقی ، مقاومت ، کنسرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.