سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی تغذیه دختران در دوران بلوغ در "مجله بارداری"از شبکه دو سیما

"مجله بارداری" عنوان برنامه ای از شبكه دو سیما است كه به مباحث و سئوال‌های بانوان در سنین مختلف پاسخ می دهد که پنجشنبه 10 مهر، به موضوع بررسی تغذیه دختران در دوران بلوغ می پردازد.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو سیما، مریم آهنگری با اعلام این خبر گفت: این برنامه متشكل از بخشهای مختلفی است كه در زمینه‌های مختلف و متنوع، پاسخگوی سؤالات و نیازهای بانوان كشورمان خواهد بود. بخشهای این برنامه بدین شرح هستند:بخش «بلوغ» كه بخش دخترانه این برنامه است، به آمادگیهای پیش از بلوغ و آشنایی خانواده ها با این دوران می پردازد كه این هفته میزبان خانم دكتر لادن ریاحی (دكترای تغذیه) خواهد بود تا پیرامون تغذیه در دوران بلوغ مخصوصاً فقر آهن شایع در دختران صحبت كنند.

 وی افزود: در بخش «مادرانه» خانم دكتر پریسا مقتدایی (متخصص بانوان) حضور دارند تا پیرامون تعریف بارداری های پرخطر و افرادی كه باید مراقب این نوع بارداری ها باشند برای مخاطبان مطالبی را عنوان كنند. بخش «پرونده» این هفته هم با حضور لیلا علوی (كارشناس ارشد مامایی) درخصوص اهمیت سلامت دختران در مدارس با توجه به شروع سال تحصیلی جدید خواهد بود.در این بخش مهارت‌ها و آموزش‌های مربوط به سلامت دختران اطلاع رسانی می شود.

وی خاطرنشان كرد: آیتم‌هایی همچون خرید سیسمونی و كالسكه نوزادان، باورهای اشتباه درخصوص بند ناف نوزادان با حضور دكتر شاهین نریمان (فوق تخصص نوزادان) از دیگر بخشهای این برنامه است. در آیتم بیماریهای عفونی هم مریم زادفر (متخصص بیماریهای عفونی) درخصوص بارداری و بیماری سخه و خطرات احتمالی آن مطالبی را عنوان می كنند.

گفتنی است؛ "مجله بارداری" كاری از گروه خانواده شبكه دو سیما با اجرای خانم رؤیا سادات حسینی و تهیه كنندگی مریم آهنگری، پنجشنبه 10 مهر ساعت 10:30 صبح به مدت 90 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می رود.


انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، بارداری ، تغذیه ، شبکه ، دو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.