سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفن هاي ثابت استان گيلان از امروز هم كد مي شود

تلفن‌هاي ثابت استان گيلان از چهارشنبه، نهم مهر ماه هم‌كد مي‌شوند. با هم كدسازي تلفن‌هاي ثابت اين استان، كدهاي بين شهري ۰۱۳۱، ۰۱۳۲، ۰۱۴۱، ۰۱۴۲، ۰۱۸۱ و ۰۱۸۲ به ۰۱۳ تغيير مي‌كند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، طرح هم كدسازي تلفن هاي ثابت در ۴۵ مركز شهري و ۴۳۲ مركز روستايي انجام شده و شماره مشتركين از ۷ رقم به ۸ رقم تغيير مي‌كند.

براساس اين گزارش، مشتركين تلفن‌هاي ثابت در شهرستان‌ها و روستاهاي استان گيلان براي اطلاع از تغييرات و دريافت شماره جديد خود مي‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۰۹/۰۷/۹۳) با سامانه گوياي ۲۹۲۹ و ۱۱۸در محدوده استان و بعد از ساعت ۲۲ با سامانه گوياي ۲۹۲۹ و ۱۱۸در داخل استان و در خارج از استان با شماره ۲۹۲۹-۰۱۳ تماس بگيرند.

همچنين مشتركان مي‌توانند با مراجعه به سايت شركت مخابرات استان گيلان به نشانيwww.tcg.ir و واردكردن شماره تلفن قديم، از شماره جديد خود مطلع شوند.

براساس اطلاعيه ستاد هم كدسازي تلفنهاي ثابت، مشتركان براي انعكاس پيشنهاد و همچنين اعلام شكايت در اين زمينه، مي‌توانند به پورتال اطلاع‌رساني سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي به آدرس www.cra.ir (دفتر بازرسي، نظارت مديريتي و پاسخگوئي به شكايات-شكايت از اپراتورها) مراجعه كنند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.