، واقعیت
این است که بسیاری از خودروهای صفر کیلومتر تحویلی از خود کارخانجات در فرایند
تولید یا حمل قبل از تحویل به مشتری ممکن است آسیب دیده باشند و توسط خود کارخانه صافکاری
یا نقاشی شده باشند.اصولا در استانداردهای کارخانه ای در سراسر جهان تعمیرات سبک
تحت شرایط استاندارد نه تنها پذیرفته شده است که لازم و ضروری است. مهم این است که
این فرایند
هنگام
خرید سه محل را چک کنید: اول سر شاسی ها دوم سینی عقب و سوم سقف.
آسیب دیدگی این نقاط نشان از تصادفات
و یا خسارات سنگین دارد که می تواند سلامت خودرو را تهدید کند. سیلرکاری
های روی
درب موتور، درها و لبه گلیر هم نشان دهنده اصلی بودن این قطعات است. سیلر
ها
برجستگی های روی درزهای قطعات بدنه هستند که تنها در کارخانجات و قبل از
فرایند
رنگ اجرا می شوند.
درهای تعویضی معمولا ناشی از برخوردهای جانبی است که
منجر به آسیب دیدگی ستون خودرو شده است و خرید این خودرو ها توصیه نمی شود.
خودرو که از
این نقاط تعمیرات نشده باشد سلامت است و ارزش خرید دارد هرچند ممکن است لکه رنگی
هم در جایی داشته باشد.
انتهای پیام/