راهنمای بازار/
خودرو رنگ شده یا بی رنگ؟ کدام را بخریم؟
به گزارش گروه بازارباشگاه خبرنگاران، واقعیت این است که بسیاری از خودروهای صفر کیلومتر تحویلی از خود کارخانجات در فرایند تولید یا حمل قبل از تحویل به مشتری ممکن است آسیب دیده باشند و توسط خود کارخانه صافکاری یا نقاشی شده باشند.اصولا در استانداردهای کارخانه ای در سراسر جهان تعمیرات سبک تحت شرایط استاندارد نه تنها پذیرفته شده است که لازم و ضروری است. مهم این است که این فرایند

هنگام خرید سه محل را چک کنید: اول سر شاسی ها دوم سینی عقب و  سوم سقف. آسیب دیدگی این نقاط نشان از تصادفات و یا خسارات سنگین دارد که می تواند سلامت خودرو را تهدید کند. سیلرکاری های روی درب موتور، درها و لبه گلیر هم نشان دهنده اصلی بودن این قطعات است. سیلر ها برجستگی های روی درزهای قطعات بدنه هستند که تنها در کارخانجات و قبل از فرایند رنگ اجرا می شوند.

درهای تعویضی معمولا ناشی از برخوردهای جانبی است که منجر به آسیب دیدگی ستون خودرو شده است و خرید این خودرو ها توصیه نمی شود.

 خودرو که از این نقاط تعمیرات نشده باشد سلامت است و ارزش خرید دارد هرچند ممکن است لکه رنگی هم در جایی داشته باشد.

انتهای پیام/