سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايران سرزمين کشاورزي است

رئيس اتحاديه محصولات کشاورزي کشور با بيان اينکه ايران بيشترين مزيت را براي توسعه محصولات کشاورزي در منطقه دارد ، گفت : سازمان خواربار و کشاورزي ملل متحد ( فائو) ثبت کرده که ايران سرزمين کشاورزي است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،سيد رضا نوراني  گفت : خودکفايي در توليد محصولات کشاورزي حداقل استعدادهاي اين بخش است و بايد براي راهبري بازار محصولات کشاورزي منطقه به ويژه کشورهاي حاشيه خليج فارس برنامه ريزي کينم و 25 درصد اشنغال در اقتصاد کشاورزي است.

وي افزود: در تامين محصولات راهبردي کشاورزي که نقش مهي در تامين سلامت و امنيت غذايي و رفاه مردم دارد ، به واردات متکي باشيم و بايد مدال هاي متنوع واردات اين محصولات را از دست بدهيم.

نوراني اظهار داشت اگر دشمنان ما واردات اين محصولات مانند گندم را هم تحريم کردند چه کار بايد بکنيم و بايد به خود متکي شويم.

وي افزود : اين در حالي است که از 17 اقليم کشاورزي جهان ، ايران ميزبان 11 اقليم است و امسال بيش از 3 و نيم ميليون تن سيب درختي توليد مي شود.

رئيس هيئت مديره انجمن ارگانيک ايران گفت: توليد محصولات کشاورزي ايران در جهان سالم ترين است و در توليد ارگانيک حرف هاي زيادي براي گفتن داريم .

انتهای پیام/
برچسب ها: کشاورزی ، تولید ، خواربار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.