سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکواندو بازی های آسیایی-اینچئون؛

فردا، رقابت 3 تکواندوکار ایران/ کاپیتان برای انتقام می آید

در نخستین روز رقابت های تکواندو بازی های آسیایی اینچئون فردا سه شنبه هشتم مهرماه سه نماینده ایران به روی شیاپ چانگ می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات تكواندو هفدهمين دوره بازي هاي آسيايي در اینچئون کره جنوبی از فردا در سالن "کانگ وا دالمنز" آغاز می شود.

در نخستین روز مسعود حجي زواره دارنده مدال طلا و نقره قهرماني آسيا، اولين نماينده کشورمان است كه در وزن 74- كيلوگرم، ابتدا با "تام دونگ" از ويتنام مبارزه مي كند و در صورت پيروزي يكي از تكواندوكاران هند، نپال و لبنان حريف او خواهند بود.

يوسف كرمي كاپيتان تيم ملي كشورمان، دارنده مدال برنز المپيك، با "جسور بايكازوف" ديدار خواهد كرد. اين تكواندوكار ازبك پیش از این هم در فینال رقابت های قهرمانی آسیا چند ماه قبل موفق به شکست کرمی شده و بود و کاپیتان به دنبال انتقام این شکست در اینچئون است.

كرمي نماينده وزن 87- كيلوگرم كشورمان در صورت برتري بايد با نماينده اردن مبارزه كند. گفته می شود بعد از این بازی ها و در صورت موفقیت احتمال خداحافظی کاپیتان تیم ملی تکواندو از ورزش قهرمانی وجود دارد.

اما در بخش بانوان سوسن حاجي پور در وزن 53- كيلوگرم دارنده مدال برنز بازي هاي آسيايي 2010 گوانگجو، ابتدا با "فريزا الدانگوروا" از قزاقستان مبارزه خواهد كرد و در صورت برتري با برنده ديدار تايلند و "نيكولاس چام" از فيليپين مسابقه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، اینچئون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.