سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای ویندوزفون؛

مجموعه‌ای کامل از اشعار "شاعران معروف ایران"+ دانلود

اگر از علاقه مندان به شعر و شاعری هستید، نرم افزار مجموعه اشعار فارسی، هزاران بیت شعر زیبا از ده ها شاعر معروف و بزرگ ایرانی را در خود گنجانده است. که می توانید کلیه اشعار از بزرگترین شعرای فارسی زبان را یکجا در ویندوزفون خود داشته باشید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزاری که امروز آماده کرده ایم، به طور حتم مورد پسند علاقه مندان به شعر و ادب قرار خواهد گرفت. مجموعه اشعار فارسی نام نرم افزاری است که مجموعه ای از اشعار را جمع آوری کرده و در محیطی زیبا در اختیار شما قرار می دهد تا از خواندن آنها نهایت لذت را ببرید. امکاناتی که در این نرم افزار قرار داده شده نیز بسیار مناسب و کامل بوده و نیاز کاربر را برطرف خواهد کرد. نرم افزار اشعار فارسی از برترین شاعران معاصر نیز استفاده می کند، که همراه با زندگینامه و ناب ترین سروده آنها می باشد. برنامه اشعار شاعرانی چون: سعدی، حافظ، پروین اعتصامی، ناصر خسرو، بابا طاهر، خیام، فردوسی، رودکی، شهریار، شیخ بهایی، مولوی، نظامی و ... را در درون خود گنجانده است.


 
یکی از موضوعات اصلی شعر فارسی عشق است. شعرای فارسی زبان از بدو تاریخ شعر دری عشق را به عنوان یک موضوع اصلی در نظر گرفته و بخش عظیمی از قصاید و رباعیات و دوبیتیها و غزلیات و مثنویهای خود را در وصف عشق و اوصاف معشوق و حالات عاشق سروده اند. بطور کلی، اشعار زبان فارسی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: اشعارصوفیانه و اشعار غیر صوفیانه.

اشعار عاشقانه زبان فارسی اعم از اشعار صوفیانه و غیر صوفیانه را نیز بطور کلی می توان به سه دسته تقسیم کرد: یکی اشعاری که در آنها خود عشق تعریف شده و شاعر درباره ماهیت آن و ذات و صفات آن سخن گفته، و دیگری اشعاری که در آنها حال و صفات عاشق شرح داده شده، و بالاخره اشعاری که در آنها اوصاف معشوق بیان شده است.



جستجو با سرعت بالا، ارسال با پیامک و ایمیل از ویژگی ها و قابلیت این نرم افزار است.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 27.34 مگابایت
 • نسخه: 1.0.0.0
 • اجرا در: ویندوزفون 7.5 و 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه مستاجران
۱۴:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
خیلی عالی بود ممنون
امیر
۱۰:۳۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
رو سیستم من نصب نمیشه چرااااااااااااااااااا
agahi90.ir
۱۵:۱۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
عالیست
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
من به نوبه خود از این اقدام مفید تشکر میکنم . ذر صورت رعایت قوانین .
فرشاد
۱۳:۳۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۳
واقعا برنامه های ویندوزفون خیلی کاملن.مث اندروید نیست که هزارتا برنامه در یه سبک داشته باشه بلکه یه برنامه در یه سبک داره و خیلی با کیفیت هم هست