سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

حمایت وزارت جهادکشاورزی از صادرات دام سبک از کشور

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس با بیان اینکه هر کسی بخواهد دام سبک صادر نماید ما تماماً حمایت می کنیم افزود: شرایط صادرات این محصول به سایر کشورها فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، آقائی در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی شهرستان سراب ادامه داد: بر پایه سیاست های اساسی و زیربنایی وزارت جهاد کشاورزی در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار بخش کشاورزی و برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و کاهش ضایعات در مراحل کاشت، داشت و برداشت ، مکانیزاسیون کشاورزی و انجام به موقع عملیات کشاورزی در اولویت می باشد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که از تمام توان، پتانسیل و ظرفیت های موجود کشور استفاده کنیم تا به سمت خودکفائی حرکت کنیم افزود: این موضوع در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس با بیان اینکه با توجه به تدابير انديشيده شده ، کشاورزان نبایستی دغدغه اي براي فصل کشت داشته باشند ادامه داد: تامین امنیت غذایی کشور اصل مهمی در فعالیت های کشاورزی می باشد و این مسئله یکی از سیاست های اساسی و کلان اعلام شده توسط مقام معظم رهبری بوده و دولت و مجلس با حساسیت ویژه ای پیگیر رفع مشکلات و گشایش مسیرهای توسعه ای در این حوزه هستند. 

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس گفت: انشاءالله تا آخر آبان ماه مشکل قانونی و اعتباری سد تاجیار در شهرستان سراب را حل و پروژه به افتتاح برسد .

آقائی با بیان اینکه مشکلی از لحاظ اعتبار نداریم افزود: شهرستانها می توانند در ایجاد صندوق توسعه بخش کشاورزی پیش قدم شوند و هر چه قدر پول گذاشتند دولت آماده است 49 درصد آنرا واریز صندوق می کند تا در خدمت تولید باشد و در این خصوص گندمکاران این شهرستان در اولویت می باشند.

وی با بیان اینکه هر کسی بخواهد دام سبک صادر نماید ما تماماً حمایت می کنیم افزود: شرایط صادرات این محصول به سایر کشورها فراهم شده است.
 
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: حمایت ، وزارت ، جهاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.