سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

رونق گردشگری با توسعه فرهنگی

ارائه انديشه نو از ايران در جهان موجب رونق گردشگری شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ استاندار گيلان با اشاره به مواضع دولت جمهوری اسلامی ايران در يک سال گذشته گفت : تعامل اخلاق مدارانه و دفاع اصولی از مواضع كشورمان سبب شده است تا علاوه بر مقابله با هجمه های ناجوانمردانه استكبار ، فرصت مناسب برای ورود گردشگران خارجی فراهم شود .

نجفی افزود : مواضع ديپلماتيک رییس جمهور در اين مدت سبب شده است تا چهره ای نو از ايران و ايرانی در سراسر جهان ارائه شود .

وی با بيان اينكه در افق سند چشم انداز بايد به آمار 20 ميليون گردشگر خارجی برسيم افزود : فضای جهانی هم اكنون مناسب تر از گذشته است و بايد به خوبی از اين فرصت ظرفيتساز با برنامه ريزی و افزايش امكانات زير بنايی بهره برد.
نجفی به اقامت 18 ميليون گردشگر در نيمه ی نخست امسال در استان اشاره كرد و گفت : براساس آمارهای نهاد های متولی اين ميزان اقامت 9 درصد بيشتر از مدت مشابه پارسال است که نشان دهنده بهبود فضای كسب وكار در اين بخش است .

استاندار با تاکید برلزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری ، توجه ی ويژه به محيط زيست و زيباسازی شهرها را نيز در جذب گردشگران مؤثر دانست و افزود : جايگاه مدنظر ما در نظافت و زيبايی ، انديشه ی والا و اصيل گيلانيان است .

انتهای پیام
/

برچسب ها: گیلان ، گردشگری ، توسعه ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.