سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اول آبان ماه برگزار می شود؛

انتخاب هیئت رئیسه اتاق تعاون مرکزی ایران برای یک دوره سه ساله

اعضاء محترم مجمع نمایندگان ضروری است نماینده قانونی خود را بر اساس ماده 59 قانون تعاون جهت حضور در جلسه با نامه رسمی و مهر اتحادیه و اتاق تا 7 روز قبل از تشکیل جلسه به اتاق تعاون ایران معرفی نمایند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جلسه نمایندگان مجمع اتاق تعاون ایران در تاریخ اول آبان ماه برگزار می شود.

این جلسه با حضور کلیه اعضا مجمع نمایندگان اتاق تعاون مرکزی ایران در راستای بیان عملکرد هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتاق تعاون برگزار می شود .

از دستور کار اصلی این جلسه تصویب اساس نامه پیشنهادی اتاق تعاون مرکزی ایران و تصویب آیین نامه نحوه تشکیل اتاق های تعاون استان و شهرستان بر اساس تبصره 2 ماده 9 قانون اصلاحی است .

همچنین در این مجمع انتخاب هیئت رئیسه برای یک دوره سه ساله ، انتخاب هیئت بازرسی نیز در دستور کار قرار دارد.

بر اساس اعلام اتاق تعاون مرکزی ایران ، اعضاء محترم مجمع نمایندگان ضروری است نماینده قانونی خود را بر اساس ماده 59 قانون تعاون جهت حضور در جلسه با نامه رسمی و مهر اتحادیه و اتاق تا 7 روز قبل از تشکیل جلسه به اتاق تعاون ایران معرفی نمایند.

لازم به ذکر است به موجب ماده 9 دستوالعمل "نحوه نظارت بر انتخابات تعاونیها و اتاق های تعاون"، کلیه داوطلبان تصدی سمت های هیئت رئیسه و هیئت بازرسی اتاق تعاون ایران باید حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ انتشار آگهی دعوت، نسبت به تکمیل و تحویل فرم داوطلبی به دبیرخانه اتاق تعاون ایران واقع در خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان صابونچی، پلاک 3 اقدام نمایند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.