سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اجراي بهتر برنامه احيا و تعادل‌بخشي آب‌هاي زيرزميني

معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا با تشريح ابعاد مختلف و اهميت برنامه احيا و تعادل‌بخشي منابع آب‌هاي زيرزميني، بر لزوم مشارکت گسترده و همه‌جانبه در اجراي بهتر اين طرح تاکيد کرد.

به‌ گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، رحيم ميداني در نشستي با حضور مديران شرکت مديريت منابع آب ايران اظهار داشت: در دور تازه فعاليت‌هاي بخش آب، بايد مديريت آن را به‌طور همه‌جانبه پيش ببريم و با انگيزه‌اي بالا وقت بيشتري را براي پيشبرد امور اختصاص دهيم.

به‌گفته وي، توجه ويژه بالاترين مقام‌هاي نظام و دولت به موضوع آب فارغ از مسايل احساسي و هيجاني و تشکيل هشت نشست شوراي‌عالي آب و حساسيت ويژه وزير نيرو به موضوع آب، فرصت‌هايي است که در اختيار اين بخش قراردارد و بايد سازوکار استفاده از اين فرصت‌ها به سرعت تدوين شود.

ميداني بي‌توجهي به فعاليت‌هاي پايه‌اي و توجه بيش از حد به فعاليت‌هاي زودبازده و پرسروصدا را از آفت‌هاي مديريت در بخش آب توصيف کرد و گفت: اين فعاليت‌ها براي انسان‌هاي دلسوز نظام و دلسوز بخش آب پذيرفتني نيست.

معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا با تشبيه وضع سفره‌هاي آب زيرزميني به  بيماري مزمن، به تلاش‌هاي انجام‌شده براي درمان اين بيماري پرداخت و تدوين طرح احيا و تعادل‌بخشي به آب‌هاي زيرزميني با حضور و نظارت مستقيم شخص وزير نيرو را از اين تلاش‌ها توصيف کرد. 

ميداني اظهار داشت : خوشبختانه اين طرح با حمايت گسترده‌اي در شوراي‌عالي آب رو‌برو و با تغيير جزيي تصويب شد.

محمد حاج‌رسوليها مديرعامل شرکت مديريت منابع آب ايران نيز در اين نشست گفت : تعامل ميان ستاد آب وزارت نيرو و شرکت مديريت منابع آب ايران در بالاترين سطـح ممکن قرار دارد و وزير نيرو نيز نگاه ويژه‌اي به بخش آب دارد و ما شاهد حمايت جدي وزير از مديريت منابع آب هستيم که حمايت از پياده‌سازي تشکيلات اين بخش بر مبناي حوضه‌هاي آبريز از نمونه‌هاي بارز آن است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آّب ، احیا ، کمبود ، تعادل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.