سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

پیش بینی جمع‌آوری 60 میلیارد تومانی در جشن عاطفه‌ها/98 هزار پایگاه کمیته امداد در انتظار مهر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال پیش بینی جمع‌آوری 60 میلیارد تومان از محل جشن عاطفه‌ها می‌شود.

سعید ستاری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال از 16 مهرماه برگزار می‌شود، افزود: جشن عاطفه‌ها امسال از روز 16 مهرماه با شعار" مهر در انتظار مهر" در 98 هزار پایگاه کمیته امداد، مدارس و مساجد کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش ، سازمان بسیج و وزارت ورزشی و امور جوانان از 16 مهرماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در 98 هزار پایگاه مدارس، کمیته امداد و مساجد برگزار می‌شود، گفت: امسال پیش بینی جمع‌آوری 60 میلیارد تومان از محل جشن عاطفه‌ها می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه 23 هزار پایگاه در مساجد و 60 هزار پایگاه در مدارس سراسر کشور آماده‌ی دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار است، تصریح کرد: هیات امنای مساجد و همچنین انجمن‌های اولیا و مربیان در مدراس، دانش‌آموزان نیازمند را شناسایی کرده‌اند تا پس از برگزاری مراسم کمک‌های نقدی و غیر نقدی با سرعت به دست دانش‌آموزان برسد.

ستاری در ادامه با اشاره به زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها و تأخیر آن نسبت به سال‌های گذشته بیان داشت: جشن عاطفه‌ها بر اساس توافقی که با طرفین آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، برگزار می‌شود و با توجه به نفس ارزشمند این جشن و تأثیرات مثبت آن در دانش‌آموزان ، امسال با کمی تأخیر شروع می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه گفت: کمیته امداد با توجه به ذخایرهایی خود کمکهایی را به دانش‌آموزان تحت پوشش قبل از شروع مدرسه، پرداخت کرده است.

ستاری با اشاره به اینکه سال گذشته 35 میلیارد از طریق پایگاه‌های کمیته امداد و 14.5 میلیارد تومان نیز از طریق پایگاه‌های مدارس در روز جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده،‌ افزود: با توجه به نیت خیرخواهانه و انگیزه مردم و افزایش ظرفیت‌ها امسال پیش بینی جمع‌آوری 60 میلیارد تومان از محل جشن عاطفه‌ها می‌شود.

گفتنی است، جشن عاطفه‌ها امسال با شعار" مهر در انتظار مهر" روز 16 مهرماه در 60 هزار پایگاه مدارس کشور شروع می‌شود و در 17 و 18 مهرماه نیز در 23 هزار پایگاه مساجد و 15 هزار پایگاه شهری و در میعادگاه نماز جمعه آماده‌ی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشن ، وزرات ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.