سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

ضرورت تشکیل گروه‌ها و حلقه‌های معرفتی در تمامی امور علمی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین بر ضرورت تشکیل گروه‌ها و حلقه‌های معرفتی در تمامی امور علمی، درسی، فرهنگی و ورزشی تأکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین صلح‌جو امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره برترین سازه‌های ماکارونی محلات شهر قزوین اظهار کرد: جشنواره برترین سازه ماکارونی و کارگاه‌هایی که پیش از این به همت سازمان فرهنگی ورزشی در محلات برگزار شده بود یکی از مهمترین و بهترین اقدامات این سازمان محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نوجوانان در کارگاه‌های سازه‌های ماکارونی، کار گروهی و تیمی را تجربه کردند افزود: آن‌ها در فضای معنوی مسجد، با اُنس و محبت و تحت یک مدیریت واحد، آموزش‌های جالب و درخور توجهی را فرا گرفتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با تأکید بر اینکه دین مبین اسلام مسلمانان را به کار گروهی سفارش کرده است، تصریح کرد: خداوند همواره پشتیبان و همراه جماعت و گروهی است که بر انجام کار تیمی تأکید و اهتمام دارند.

وی بر تشکیل گروه‌ها و حلقه‌های معرفتی در تمامی امور علمی، درسی، فرهنگی و ورزشی تأکید و عنوان کرد: عضویت و ساماندهی نوجوانان و جوانان در این گروه‌ها و برنامه‌ریزی درست و دقیق به فراخور سن و موقعیت آنان می‌تواند در طول سال در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

صلح‌جو ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی سازه‌های ماکارونی یکی از برنامه‌های خوب و تحسین‌برانگیز سازمان فرهنگی محسوب می‌شود که روحیه مشارکت و همدلی را در نوجوانان تقویت کرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح محله ما که کارگاه‌های سازه ماکارونی یکی از برنامه‌های آن محسوب می‌شود، بیان کرد: هم اکنون به همت سازمان فرهنگی ورزشی 14 محله شهر قزوین در قالب این طرح با شهرداری همکاری دارند.

این مسئول مساجد را محور اصلی برپایی برنامه‌های طرح محله ما اعلام کرد و افزود: این یعنی استفاده درست از ظرفیت‌ها و امکانات محله‌های شهر قزوین، محله‌هایی که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان فرهنگی از این پس به تعدادشان افزوده می‌شود و بیشتر از قبل با شورا و شهرداری همکاری خواهند داشت.

وی در پایان لازمه گسترده‌تر اجرا کردن طرح‌های فرهنگی و آموزشی شهرداری قزوین را با همکاری دیگر دستگاه‌ها همچون آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری و مقاومت بسیج میسر اعلام کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، فرهنگی ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.