سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس:

تولید کالای با کیفیت کشور را از واردات تجهیزات خارجی بی نیاز می کند

نژادسلیم گفت: اکنون امید به سرمایه گذاریهای جدید در طرح های توسعه ای پتروشیمی افزایش یافته است تولیدکنندگان می توانند با ارائه محصولات با کیفیت کشور را از واردات تجهیزات خارجی بی نیاز می کند.

عادل نژاد سلیم در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نهمین نمایشگاه ایران پلاست را بسیار مطلوب خواند و گفت: برگزاری چنین نمایشگاههایی باعث می شود که فعالان در عرصه صنعت پتروشیمی تولیدات خود را در معرض نمایش بگذارند تا از این طریق بتوانند مشتریان خود را جذب کنند.
 
وی تصریح کرد: بخش خصوصی با توجه به زیرساختهای مطلوب و دارا بودن نیروهای کارآمد و متخصص آماده همکاری بیشتر برای توسعه صنعت پتروشیمی کشور است. بایستی در جهت جهش این صنعت همکاری لازم از طرف مسئولان و بخش خصوصی صورت گیرد چرا که این صنعت می تواند در بخش اشتغالزایی و سودآوری به اقتصاد کشور کمک قابل توجهی نماید.
 
 
نژادسلیم تاکید کرد: انتقال دانش فنی و آشنایی با آخرین  دستاوردها و فناوریهای روز جهان می تواند به پویایی و توسعه این صنعت کمک نماید چرا که یکی از اهداف نمایشگاه ایران پلاست است که شرکت کنندگان در این رویداد بین المللی توانمندیهای خود را نشان دهند.
 
وی با بیان این که سازندگان ایرانی تجهیزات صنعت نفت در نمایشگاه امسال نشان داده اند که کیفیت و محصولاتشان قابل قبول است گفت: کیفیت مطلوب می تواند شرکت های پتروشیمی را از واردات تجهیزات و قطعه های خارجی بی نیاز کند.
 
مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس ادامه داد: اکنون امید به سرمایه گذاریهای جدید در طرح های توسعه ای پتروشیمی افزایش یافته است و نمایشگاه ایران پلاست بهترین موقعیت برای معرفی توامندیهای صنعتگران پر تلاش کشورمان در بخش پلیمر است.
 
وی خاطرنشان کرد: مشارکت کشورهای خارجی در این رویداد ارزشمند می تواند منجر به جذب سرمایه گذاریهای جدید شده و در انتقال دانش فنی روز دنیا نیز تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.