سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد

نصب 1300 دستگاه تردد شمار در جاده‌های کشور

جلیلیان گفت: تا کنون 1300 دستگاه تردد شمار و 620 دوربین نظارتی در جاده‌های کشور نصب شده است.

مژگان جلیلیان معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه 4 محور همجوار با استان تهران پرترددترین مسیرهای جاده‌ای به شمار می روند گفت: مسیر کرج- تهران، قزوین- کرج و آزادراه قم به تهران و جاجرود به تهران از جمله پرترددترین مسیرهای استان تهران به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود: مسیر تبریز به ایلیخچی و کرج به ماهدشت در مسیرهای رفت و برگشت پرترددهای مسیرهای کشور در شهریور ماه بودند.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به اینکه 1300 دستگاه تردد شمار در جاده‌های کشور نصب شده است گفت: ما تمامی مسیرهای کشور را از طریق این دستگاه‌ها رصد می‌کنیم و نقشه‌های کشور نیز به صورت آنلاین در این دستگاه‌ها وجود دارد.

جلیلیان با بیان اینکه مسافران می‌توانند از طریق سایت 141.ir وضعیت 5 دقیقه اخیر جاده‌ها را مشاهده کنند افزود: همچنین با نصب دوربین‌های کنترل سرعت مسافران در صورت افزایش غیر مجاز سرعت خود جریمه می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان مدیریت راه‌های کشور ابزارهای مختلفی را در جاده‌ها برای امنیت بیشتر مسافران نصب کرده است و با نظارت دقیق پلیسان راهور کشور زمینه را برای کاهش تصادفات فراهم کرده‌ است.

نصب 620 دوربین نظارتی در جاده‌های کشور

معاون مدیریت راه کشور در ادامه اظهار داشت: تا کنون 620 دوربین نظارتی در جاده‌ها نصب شده که با استفاده از این دوربین‌ها بیشترین‌ محورهای پرتردد کشور را تحت پوشش قرار داده است.

جلیلیان در ادامه توضیح داد: یک مرکز پاسخگویی 24 ساعته وجود دارد که مسافران استان تهران با شماره 141 سراسر کشور و نیز شماره‌های 02188925252 از وضعیت جاده‌های کشور مطلع شوند.

معاون مرکز مدیریت کشور در ادامه خاطر نشان کرد: مسافران می‌توانند با نوشتن مسیر مبدا و مقصد به شماره 1000141 پیامک کنند و از ایمن‌ترین مسیرهای بین مبدا و مقصد مطلع شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه ، جاده ، نصب ، ترددشمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.