سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروانه بازی‌ای جذاب و با داستانی پر از استعاره؛

وقتی جوانان ایرانی در بازی سازی هم خط را می‌شکنند!

پروانه، بزرگترین و با کیفیت‌ترین پروژه ساخت بازی در ایران در حالی از روزهای گذشته به بازار عرضه شده که تیمی 35 نفره از جوانان ایرانی در حدود 2 سال برای تولید آن تلاش شبانه روزی کرده‌اند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در روزگای که اعتماد و اعتقاد به توانایی‌های جوانان این مرز و بوم روز به روز پر رنگ‌تر شده و شعار  ما میتوانیم ورد زبان علاقه‌مندان به ایران عزیز است، عده ای از جوانان پر انرژی و کوشا در عرصه سخت و پیچیده بازی‌سازی  مرزهای دانش و فناوری در ایران و منطقه را در هم شکسته و اثری جدید و جذاب خلق کرده‌اند.

بازی رایانه‌ای پروانه که لقب با کیفیت‌ترین و بزرگترین پروژه ساخت بازی در ایران و خاورمیانه را به خود اختصاص داده توسط اعضای استودیو beardedbird و با تهیه کنندگی موسسه کاظمیون تولید و به بازار عرضه شده است.



این بازی ساخت ایران، از ویژگی های منحصر به فردی در گرافیک و داستان برخوردار است. فضاسازی‌های پر نشاط و جذاب و داستانی پر از استعاره و ایهام که متناسب با ذائقه مخاطب بومی طراحی شده از ویژگی‌های مهم این بازی است که علاوه بر ایجاد سرگرمی، اثرات تربیتی و فرهنگی متعددی در حوزه های مربوط به سبک زندگی و توجه و احترام به خانواده بر روی مخاطب کودک و نوجوان خواهد داشت.

تهیه کنندگان این بازی رایانه‌ای معتقدند، پروانه بازی‌ای برای خانواده است و طوری طراحی شده  که هر پدر و مادر ایرانی میتوانند با تهیه آن ساعاتی جذاب و آموزنده به دور از روش های کلیشه‌ای و رسمی برای فرزندان خود فراهم نمایند. توجه به داستان بازی البته سبب نشده تیم بازی ساز از جذابیت های بصری و هیجان‌های مورد نیاز در یک بازی موفق چشم پوشی کنند و پروانه در این خصوص نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۳
دانلود چیه؟همه فکر میکنن دانلود که میکنن سربلد میشن اما نه.خوده اونایی که دانلود میکنن بلد نیستن یه بازی فلش درست کنن
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
ایول دمتون گرم بچه ها. فایل دانلودش بزارین دیگه
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
دوست عزیز به جای اینکه بگی با خرید این بازی از سازنده هاش حمایت کنیم میگی لینک دانلودش رو بزارید؟
اونا هم زحمت کشیدن تا به اینجا رسوندنش