سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروتاج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

آخرین وضعیت صادرات کالا به روسیه/ظرفیت بالا در صادرات محصولات باغی

قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت با اشاره به آخرین وضعیت صادرات کالا به روسیه گفت:با توجه به این که توافقات زمانبر است و باید فرصتی در جهت نهایی شدن توافقات در نظر گرفت اما خوشبختانه امور به خوبی در حال اجرا است و توافقات در حال پیگیری است.

مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت صادرات کالا به روسیه گفت:با توجه به این که توافقات زمانبر است و باید فرصتی در جهت نهایی شدن توافقات در نظر گرفت اما خوشبختانه امور به خوبی در حال اجرا است و توافقات در حال پیگیری است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا در صادرات کالا اولویت بندی نیزدر نظر گرفته می‌شود،گفت:در بخش محصولات باغی ظرفیت ما بالا است و وزارت جهاد کشاورزی نیز چندین بار بر این مساله تاکید کرده است .

خسروتاج تصریح کرد:البته درمحصولات زراعی ظرفیت صادراتی ما محدود است اما با توجه به ظرفیت مازاد صادراتی در محصولات باغی در صادرات این محصولات مشکلی نداریم.

وی تاکید کرد:ظرفیت‌های مورد نیاز بازار روسیه در محصولات باغی و زراعی به ایران اعلام شده و صادرات این اقلام در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، صادرات ، کالا ، خسروتاج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.