سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب الله عراق: آمریکا عمدا یگان‌های ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق را بمباران می‌کند

گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا عمدا یگان‌های ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق را بمباران می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران گردان‌های حزب الله عراق روز یکشنبه تاکید کرد که آمریکا عمدا یگان‌های ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق را بمباران می‌کند.

گردان‌های حزب الله عراق با اشاره به اینکه این اقدام نیت پلید آمریکا تحت پوشش بین‌المللی را به بهانه وجود داعش در منطقه "جرف الصخر" در شمال بابل نشان می‌دهد، خواستار توجه به سیاست آمریکا که دارای معیاری دوگانه و روش‌های شیطانی است، شد.

یک منبع نزدیک به گردان‌های حزب الله در عراق در مصاحبه با خبرگزاری المسله گفت : اهداف آمریکایی-صهیونیستی و هر طرفی در بین کشورهای خلیج فارس و غربی که در صدد اجرای اشغال دوباره عراق و حضور نیروهای بیگانه در منطقه هستند، برای حمایت از گروه‌های جنایتکار و تضعیف ارتش عراق مشخص است.

وی افزود: آمریکا ظرف یک ماه اخیر عمدا دو مرتبه مواضع نظامی مشترک ارتش عراق را با موشک‌های هوشمند هدف قرار داده و این اقدام نمی‌تواند اشتباه باشد، به دلیل اینکه آمریکا دارای سامانه‌هایی است که محل اصابت موشک حتی تا قعر دریا را در اختیار دارد.

انتهای پیام//
برچسب ها: گردان ، عراق ، آمریکا ، بمباران ، حزب ، الله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.