سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

داوران قمی در جمع برترین داوران قضاوت کننده در سطح اول فوتسال

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از حضور دو داور فوتسال قم در جمع برترین داوران قضاوت کننده در سطح اول فوتسال کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ؛ با توجه به شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داوران قمی نیز همانند دیگر داوران استان‌های مختلف کشور در شانزدهمین دوره لیگ برتر قضاوت می‌کنند.

منصور صفایی اظهار داشت:امروزدر سالن سید رسول حسینی ساری پایاسازه تبریز با تاسیسات دریایی تهران در سالن شهید پورشریفی تبریز، فردوسی مشهد با میثاق تهران در سالن کارگران مشهد، شهرداری ساوه با مس سونگون در سالن فجر ساوه و شهروند ساری با شهید منصوری قرچک مسابقه می‌دهند.

 وی با بیان اینکه 78 داور به کلاس توجیهی داوران فوتسال دعوت شدند، افزود: حمیدرضا طیب‌طاهری و مرتضی توکلیان از قم داورانی هستند که در جمع برترین داوران قضاوت کننده در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارای اعتبار و جایگاه ویژه‌ای هستند.

 رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم در ادامه به برنامه و اسامی داوران هفته چهارم بازی‌های نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: از بین داوران قمی این هفته طیب‌طاهری در یکی از بازی‌های مهم لیگ برتر قضاوت می‌کند.

صفایی یاد آور شد: در این مسابقه حساس بین نمایندگان تهران و تبریز که در سالن شهید پورشریفی تبریز انجام خواهد شد، کوروش هاشمی به عنوان داور اول حضور دارد و طیب‌طاهری از قم به عنوان داور دوم انجام وظیفه می‌کند، ضمن اینکه روح الله مطهری و سعید مطهری به عنوان دیگر اعضای تیم داوری و عباس رنجی به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارند.

 رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم همچنین به برنامه‌ بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر اشاره کرد و افزود: دیدارهای این هفته با مسابقه حساس دبیری تبریز با ماهان تندیس قم در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز می‌شود، ضمن اینکه امروز مقاومت البرز با گیتی‌پسند اصفهان در سالن انقلاب کرج و حفاری اهواز با فرش آراء مشهد در سالن نفت اهواز دیدار می‌کنند.

 انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، داوران ، قمی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.