رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام چهار داور قمی این رشته به دوره ارتقاء داوری بدمینتون کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، علی پنجه باشی اظهار کرد: همپا و همگام با چهره‌های مستعدی که در رده‌های سنی مختلف هم اکنون در بدمینتون قم فعالیت می‌کنند، داوران و مربیان بدمینتون قم نیز مدارج ترقی و پیشرفت را می‌گذرانند.

وی ادامه داد: ما امروز یک اعزام به رقابت‌های مرحله سوم و پایانی مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور داشتیم و طی آن سه تن از بهترین‌های حال حاضر بدمینتون قم راهی این پیکارها شدند تا برای بدمینتون قم کسب افتخار کنند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: همزمان و هماهنگ با اعزام این سه بدمینتون باز آماده و با انگیزه قم به مرحله پایانی پیکارهای رنکینگ بدمینتون پسران کشور، چهار تن از داوران بدمینتون قم نیز همراه این عزیزان راهی محل برگزاری مسابقات شدند.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی سومین و آخرین مرحله پیکارهای رنکینگ بدمینتون مردان کشور از سوی فدراسیون بدمینتون کشورمان به هیئت بدمینتون استان فارس واگذار شده و بر همین اساس نمایندگان قم برای رقابت با حریفان خود راهی شیراز شدند.

پنجه باشی عنوان داشت: همزمان با برگزاری مرحله سوم و پایانی مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور در شیراز، قرار است با برنامه ریزی کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون دوره ارتقاء داوری از درجه 3 به درجه 2 نیز در این شهر برگزار شود.

وی یاد آور شد: این دوره داوری در حالی برگزار می‌شود که از استان‌های مختلف کشور داورانی دعوت شده‌اند و از قم نیز علیرضا کمالی، امید مقدس زاده، پیمان خداپرست و مجتبی قاسمی زاده حضور دارند و امیدواریم که با موفقیت بازگردند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: خوشبختانه ما در بدمینتون قم علاوه بر بازیکنان مستعد و توانمند، داوران و مربیان بسیار خوبی نیز داریم که مورد اعتماد فدراسیون بدمینتون هستند و هشت نفر از آنها در بخش بانوان امسال قاضی پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور بودند.

وی افزود: امسال نخستین مرحله از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان دختر کشور به مدت دو روز در مهر ماه به میزبانی هیئت بدمینتون قم برگزار شد و هشت بانوی قمی نیز در کنار سایر داوران قضاوت این پیکارها را بر عهده داشتند.

پنجه باشی یاد آور شد: از سوی فدراسیون بدمینتون کشورمان 25 داور در این رقابت‌ها حضور داشتند و از استان قم خانم‌ها فائزه نعمتی، فاطمه روز خوش، ساناز پیرمرادی، مریم باقری نیا، طاهره حسینی، محبوبه نعمتی، اعظم ترکمنی و منصوره سادات حسینی به کار قضاوت پرداختند. رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: برگزاری نخستین رنکینگ بدمینتون کشور در بخش دختران برنامه‌ریزی شده و میزبانی آن به هیئت قم محول شده بود که با توجه به اعتمادی که فدراسیون بدمینتون به ما کرد، سعی در برگزاری مطلوب و شایسته آن داشتیم./س

برچسب ها: قم ، بدمینتون ، داوران قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.