سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بیش از دو هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حال تحصیل هستند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار دانشجو در 5 دانشکده پزشکی، پرستاری، بهداشت، پیراپزشکی، دندانپزشکی و شعبه پردیس این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رضا رزاقی به مناسبت آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تحصیل 949 نفر در رشته پزشکی، 570 نفر در پرستاری، 430 دانشجو در پیراپزشکی، 394 نفر در بهداشت و 36 نفر در دندان پزشکی افزود: 177 عضو هیات علمی در این دانشگاه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: این دانشگاه دارای 10 رشته دستیاری "کودکان، داخلی، بیماری هایزنان و زایمان، جراحی عمومی، بیهوشی، روان پزشکی، پاتولوژی، بیماری های عفونی گرمسیری، رادیولوژی و مغز و اعصاب" و 5 رشته دکتری تخصصی پژوهشی "بیولوژی تولید مثل، بیولوژی سلولی و مولکولی، علوم اعصاب، تروما، سلولهای بنیادی" و 2 رشته دکتری تخصصی "مطالعات اعتیاد و علوم سلولی کاربردی" می باشد.

رزاقی، از افزایش 5 درصدی پذیرش دانشجو دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال جاری نیز خبر داد و اظهار داشت: امسال 592 دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف این دانشگاه پذیرفته شده اند.

وی، با اشاره به پذیرش 299 نفر در مقطع کارشناسی، 94 نفر در کارشناسی ارشد، 154 نفر در مقطع دکتری حرفه ای و 45 نفر در دستیاری در سال تحصیلی جدید گفت: از این تعداد 408 زن و 184 مرد می باشند.

وی، تعداد اعضای هیات علمی جذب شده در سال گذشته را 5 نفر برشمرد و افزود: این دانشگاه در حال جذب و بکارگیری 16 عضو هیات علمی می باشد و 11 عضو هیت علمی در سال گذشته ارتقا یافته است.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، دانشگاه ، علوم ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.