سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: یکی از کارشناسان این مرکز در پنجمین المپیاد کشوری به عنوان منتخب برتر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، سید محمد حسین مکی گفت: سیّد مجتبی میرزایی کارشناس فوریت های پزشکی دانشگاه به مراحل علمی و عملی این المپیاد صعود کرد و در نهایت به عنوان تکنسین برتر کشوری توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور انتخاب گردید.

وی، با بیان اینکه سه نفر از کارشناسان این مرکز جواز حضور در این رقابت کشوری را کسب کردند، تصریح کرد: میرزایی در این رقابت با کسب مقام سوم علمی، در مجموع به عنوان یک نفر از کارشناسان برگزیده کشور معرفی شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، به برگزاری پنجمین المپیاد کشوری فوریت های پزشکی 23 تا 24 مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: 250 تکنسین منتخب از مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های سراسر کشور در زمینه های علمی، عملی، فنی خودرو و آمادگی جسمانی در این المپیاد به رقابت پرداختند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش منتخبین اعزامی به المپیاد مذکور، این موفقیت ملی را به پرسنل سختکوش اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی کاشان تبریک عرض می نماید.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، فوریت های ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.