سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته آینده؛

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به استان گیلان سفر می‌کنند

اعضای کمیسیون کشاورزی اواخر هفته آینده برای بازدید از استعدادهای بخش کشاورزی و محیط‌زیست و جنگل‌های اسالم، به استان گیلان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

 این کمیسیون ضمن تبادل اخبار کشاورزی، آب و منابع طبیعی، محیط‌زیست و هوا‌شناسی، طرح و لایحه الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال۱۳۸۰ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن، طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی را بررسی می‌کند.

همچنین کمیسیون کشاورزی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه مرز زمینی اسندره و سرو و گزارش هیأت تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور، گزارش هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالا‌ها را بررسی می‌کند.

اعضای کمیسیون کشاورزی اواخر هفته آتی به استان گیلان سفر می‌کنند تا از استعدادهای بخش کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط‌زیست استان و جنگل‌های اسالم بازدید کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.