سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه در هفته ای که گذشت:

اتصال راه آهن اينجه برون به راه آهن تركمنستان/ تخفیف 7 تا 20 درصد برای کسانی از آزادراه تهران پردیس عبور می کند

تخفیف 7 تا 20 درصد برای کسانی از آزادراه تهران پردیس عبور می کند و اتصال راه آهن اینچه برون به راه آهن ترکمنستان مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته بخش عمرانی و راهی کشور شاهد اتفاقات بسیاری از جمله تخفیف 7 تا 20 درصد برای کسانی از آزادراه تهران پردیس عبور می کند و اتصال راه آهن اینچه برون به راه آهن ترکمنستان مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.

 براساس این گزارش مدیر عامل شرکت عمران بینالود خبرداد:‌

عودی گفت :‌ فاصله بسیار کم این شهر جدید با راه‌آهن سراسری و ایستگاه ابومسلم این پروژه را از لحاظ میزان هزینه و صرفه‌جویی در منابع مالی و همچنین زمان اجرای آن را توجیه پذیر می‌کند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی:

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از طراحی مسیرهای هوایی با عرض ۱۰ مایل خبر داد و گفت: با این اقدام ظرفیت فضای کشور برای گنجایش ترافیک‌های عبوری چند برابر خواهد شد.

وزير راه و شهرسازي خبر داد:

وزير راه و شهرسازي با اشاره به لزوم اتصال شبكه جاده اي کشور به راه هاي جهاني تاکيد كرد : پاييز امسال راه آهن اينجه برون به راه آهن تركمنستان متصل مي شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سیاست سازمان راهداری کشور این است که سهم راه را در تصادفات جاده ای به حداقل و یا به صفر برساند به گونه ای که هرگاه تصادفی در جاده ای اتفاق افتاد راه مقصر نباشد.

معاون راه‌آهن :

كارگاه ايمني اتحاديه بين المللي راه آهن ها (UIC) با حضور معاون بهره برداري و سير وحركت راه آهن، مدير بخش ايمني UIC و مدير بخش پايگاه داده هاي ايمني اين اتحاديه برگزار شد.

معاون سیر و حرکت راه آهن خبر داد:

عاشوری با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان مردادماه حمل بار توسط راه‌آهن 7 درصد رشد داشته است، گفت: تا پایان امسال برنامه جدیدی برای برنامه ششم توسعه تدوین می‌شود.

جایگزین کردن روکش بتنی به جای آسفالت راهکاری برای پرکردن چاله های مشکلات جاده های آسفالتی است که متاسفانه در حال حاضر تنها 15 کیلومتر از 200 هزار کیلومتر جاده های کشور دارای چنین روکشی هستند.

7 تا 20 درصد تخفیف برای کسانی که از آزاد راه تهران پردیس عبور می کنند در نظر گرفته شده است و این تخفیف شامل کسانی است که از کارت های اعتباری پرداخت عوارض استفاده می کنند.

سلامی اعلام کرد: حمایت آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های هواپیمایی در جذب مسافر و افزایش تقاضا امری ضروری در صنعت فرودگاهی است.

راهکارهاي ساماندهي ترمينال‌هاي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد با اولويت ترمينال1 و2 با حضور رئيس و اعضاي هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها بررسي شد.

مديركل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها:

مديركل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپيمايی کشوری از تعليق 16 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی در پنج ماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.