مدیر عامل شرکت عمران بینالود خبرداد:‌

ریل باس مشهد به بینالود احداث می‌شود

عودی گفت:‌فاصله بسیار کم این شهر جدید با راه‌آهن سراسری و ایستگاه ابومسلم این پروژه را از لحاظ میزان هزینه و صرفه‌جویی در منابع مالی و همچنین زمان اجرای آن را توجیه پذیر می‌کند.

علی عودی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شهر جدید بینالود با قرار گیری در محور مواصلاتی نیشابور و مشهد سالانه پذیرایی 11 میلیون زائر است گفت: از همین رواحداث یک مجتمع خدماتی رفاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: احداث شهر جدید بینالود در جوار شهر تاریخی ابریشم و وجود رباط تاریخی فخر داوود با 700 سال قدمت به عنوان میراث پر ارزش و فرهنگی منطقه باعث شده شهر جدید بینالود به یکی از معدود شهرهای جدید کشور تبدیل شود که محل احداث آن دارای سابقه تاریخی هزار ساله است.

عودی در ادامه اظهار داشت: با توجه به استقرار این شهر در دامنه رشته کوه بینالود وجود روستاهای ییلاقی در اطراف آن فاصله کم این شهر از مشهد می‌توان در کنار فضاهای مسکونی این شهر جدید و ایجاد فضاهایی مانند باغ، آبنما، باغ‌ویلاهایی در این شهر برای ساکنان و متقاضیان ایجاد کرد.

مدیر عامل شرکت عمران بینالود درادامه توضیح داد: حجم بالای تردد روزانه ساکنان و شاغلان بخش صنعت شهر جدید بینالود به مشهد و تمایل مردم به سفر با وسایل ایمن، سریع و ارزان وجود سیستم حمل و نقل ریلی را به عنوان یک پروژه شاخص سرمایه گذاری در بینالود تبدیل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: فاصله بسیار کم این شهر جدید با راه‌آهن سراسری و ایستگاه ابومسلم این پروژه را از لحاظ میزان هزینه و صرفه‌جویی در منابع مالی و همچنین زمان اجرای آن را توجیح پذیر می‌نماید.

برچسب ها: باغ ، عمران ، بینالود ، ابومسلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار