سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: مذاکره با دایی شایعه است/ سینا عشوری خودکشی نکرده است

سرپرست ذوب آهن گفت: گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن است و مذاکره با دایی شایعه است.

شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یحیی گل محمدی سرمربی تیم ما است و مذاکره با دایی شایعه است و کل تیم ذوب‌ آهن از سرمربی تیم حمایت می‌کنند.

سرپرست تیم ذوب آهن اذعان داشت: من نمی‌دانم این بیانیه‌ها را چه کسی در فضای مجازی پخش می‌کند چند روز پیش در یکی از شبکه های اجتمتعی اعلام کردند که سینا عشوری خودکشی کرده در صورتی که دیروز با مربی بدنساز ما تمرین می‌کرد.

وی ادامه داد: این درست است که کارت معافیت این بازیکن باطل شده اما مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که این 13 بازیکن از تیم‌های بزرگ و ملی‌پوش بودند اما فقط سینا عشوری در لیستی که اعلام شد لیگ برتری بود بقیه بازیکنان دسته اولی بودند.

سرپرست تیم ذوب آهن تصریح کرد: باید دید سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بازیکنی دارند که سرباز است چه قانونی می‌گذارد و تیم ما هم نمی‌تواند از سینا عشوری استفاده کند اما جذب بازیکن توسط نیاز سرمربی و از طرف باشگاه انجام می‌شود که هنوز گل محمدی اسم بازیکنی را به اما اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: شنبه تیم ما با بازیکنان ذخیره مقابل تیم تربیت یزد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و یکشنبه بعداز ظهر با بازیکنان فیلم مسابقه‌‌های تیم گسترش فولاد را آنالیز کردیم و از امروز صبح و بعد از ظهر تمرینات را در زمین چمن ادامه می‌دهیم.

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: همه بازی‌های لیگ سخت است و در لیگ برتر اصلا بازی ساده‌ای نداریم کسانی که فیلم بازی ما را تماشا می‌کنند می‌دانند که تیم ما بدشانسی آورد، تیم ما جلوی پرسپولیس هم خوب بازی کرد اما بدشانسی آورد اما ما می‌خوهیم بعد از برد پیکان روند بردها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شایعه ، خودکشی ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد رضا
۰۸:۵۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
يحيي مربي بزرگي است چراپس نتيجه نميگيرد
سامان
۰۸:۵۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
چرا يحيي امسال نتيجه نميگيرد