سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران آرزوهای دانش آموزان نیازمند درجشن عاطفه ها /16مهر آغازجشن عاطفه

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال جشن عاطفه ها از 16 مهر با نواختن زنگ عاطفه ها و آمادگی مدارس به عنوان پایگاه، آغاز و به مدت سه روز از سوی کمیته امداد امام (ره) ادامه دارد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، « عباس دارائی» افزود: برگزاری عاطفه ها امسال با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری و همکاری سازمان دانش آموزی، انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج مستضعفین و فدراسیون ورزشهای همگانی وزارت ورزش و امور جوانان برگزارمی شود.

وی با اشاره به شعار بیستمین سال برگزاری جشن عاطفه ها با شعار 'مهر در انتظار مهر' ، گفت: امسال با توجه به اینکه دو هفته نخست مهرماه مصادف با شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) و شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) است با برنامه ریزی صورت گرفته شده،جشن عاطفه ها از 16 مهرماه به مدت سه روز برگزار می شود.

دارائی ادامه داد: روز چهارشنبه 16 مهرماه است با همکاری سازمان دانش آموزی،انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با نواختن زنگ عاطفه ها، مدارس آماده جمع آوری کمکهای مردمی ، نیکوکاران و محسنین جوان خواهند بود.

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام (ره) از برگزاری جشن عاطفه ها در روز پنجشنبه 17 مهربا ایجاد پایگاههای کمیته امداد امام خمینی (ره) و همکاری سازمان بسیج مستضعفین و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سراسرکشور خبر داد.

دارائی افزود: در روز جشن ملی عاطفه ها جمع آوری کمکهای مردم نوعدوست کشورمان به همراه حضور موثر رسانه های ملی و استانی با همکاری سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در روز جمعه 18 مهرماه با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی وزارت ورزش و امورجوانان درمسیرهای راهپیمایی گسترده خانوادگی ، همکاران امدادگر حضور یافته و در این روز با ایجاد پایگاههایی در ستاد نماز جمعه، کمک های نمازگزاران نیز جمع آوری می شود.




انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.