سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعداوی: انتظار هواداران‌ حفظ قهرمانی است

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: نیمه‌ی نخست انتظارات تیم ما برآورده نشده و با تغییراتی که در جریان بازی در نیمه دوم‌ انجام دادیم توانستیم بر بازی مسلط شده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

نعیم سداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دیدار با گسترش  بازی خوبی بود و دو تیم در ابتدای مسابقه شرایط یکسانی را داشتن و این در حالی بود که در 2 مصاف گذشته خود نتوانستیم‌ به اهدافمان‌ برسیم و این دلیلی بود که بازی را با حساسیت خاصی مواجه کند.
 
 وی در ادامه افزود: تمام تفکر کادر فنی در این فصل افزایش انگیزه به بازیکنان جوان است و می‌خواهیم با استفاده از حمایت هواداران‌ تمام سعی خود را در راستای قرار گرفتن در بالای جدول قرار دهیم.
 
بازیکن سابق تیم ملی گفت: فشردگی لیگ در ابتدای فصل کار ما را سخت کرد اما الان شرایط فولاد بهتر شده و ما نسبت به گذشته به آمادگی کاملی برای انجام دادن بازی‌های لیگ رسیدیم.
 
وی در پایان گفت: با تغییرات زیادی را که در تیم داشتیم و به بازیکنان جوان بازی دادیم باید تماشاگران کمی صبر داشته باشند تا با انجام دادن بازی‌های درخشان همانند فصل‌های قبل دل طرفداران خوزستانی را شاد کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، تیم ، هواداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.