سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترین دونه در خاله شادونه كیه؟

مجموعه «خاله شادونه و دونه ها» با هدف بیان آموزه‌های اخلاقی به كودكان و خردسالان، با موضوع «بهترین دونه كیه؟» به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

علی اكبر ذاكری تهیه کننده مجموعه "خاله شادونه و دونه ها" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلوزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه «خاله شادونه و دونه ها» با هدف بیان آموزه‌های اخلاقی به كودكان و خردسالان، با موضوع «بهترین دونه كیه؟» به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

وی افزود: از آنجا كه یكی از اهداف این برنامه، بیان آموزه‌های اخلاقی و زندگی به كودكان و خردسالان است، در برنامه چهارشنبه 19 شهریور، خاله شادونه به موضوع «بهترین دونه كیه؟»  پرداخته می‌شود.

ذاکری اظهار داشت: معمولاً تعریف بهترین در قوین ترین، ثروتمندترین و زیباترین و ... تعریف می شود، خاله شادونه ضمن صحبت با دونه ها آنها را مجاب می كند كه تعریف بهترین، همان كسی است كه مهربان ترین و كمك كننده ترین فرد به دیگران باشد و بدین ترتیب دونه ها می توانند پی ببرند كه بهترین دونه چه كسی است؟

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: در حال حاضر "خاله شادونه و دونه ها "روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به روی آنتن شبكه دو می رود و زهرا درویش علی زاده نویسندگی آیتم های برنامه را به عهده دارد. 

گفتنی است «خاله شادونه و دونه‌ها » كاری از گروه كودك و خردسال شبكه دو سیماست كه روزهای زوج ساعت 9:30 به مدت 90 دقیقه از شبكه زندگی پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
هستی
۱۲:۴۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
سلام من میگویم تمامی کار تون ها خوب هستند
مر یم
۱۵:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
بسیا ر عا لی
زهرااهرمی
۰۰:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
باسلام و عرض خسته نباشید به نظر من نازدونه بهترین دونه هست
fariba
۰۰:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
به نظر من بهترين دونه در خاله شادونه نازدونه است صورتي رنگ است