سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مزایده اموال غیرمنقول تا پایان سال الکترونیکی می‌شود/ اصلاح ساختار سازمانی در دستور کار است

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: قبل از اتمام سال جاری کلیه فرآیندها در بحث فروش اموال غیرمنقول به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

اردشیر محمدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در یک سال اخیر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی موفق شد در بحث مزایده منقول به صورت الکترونیکی عمل کند.  

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: مزایده اموال منقول به صورت کاملا الکترونیک انجام می‌شود که این موضوع موجب افزایش سرعت، افزایش دقت، شفافیت در عملکرد، جلب رضایت مشتری، کاهش هزینه و کاهش بروکراسی شده است.

وی در خصوص الکترونیکی شدن مزایده اموال غیرمنقول تصریح کرد: تا پایان سال در بحث اموال غیرمنقول وارد حوزه الکترونیک خواهیم شد.

محمدی ادامه داد: قبل از اتمام سال جاری کلیه فرآیندها در بحث فروش اموال غیرمنقول به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزاری مزایده الکترونیک در اموال منقول و غیرمنقول و شفافیت در عملکرد و کاهش هزینه‌ها مهم‌ترین مطالبه مشتریان در این حوزه است.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص اصلاح ساختار سازمانی نیز گفت: این موضوع یکی از مسائلی است که باید در دستور کار قرار گیرد چرا که اگر این موضوع عملیاتی شود در تحقق اهداف راهبردی به ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: الکترونیک ، فروش ، اموال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.