سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين عناوین خبری روز جمعه باشگاه خبرنگاران

مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز جمعه منتشره شده موضوعاتي چون: آیت‌الله خاتمی: نظارت خبرگان به معنای مچ‌گیری نیست/ حجت السلام رئیسی: در همه دولت‌ها مسئله دانشگاه‌ها امری اساسی بوده است، ایران در اوج اقتدار در صحنه جهانی قرار دارد/با تمام توان از لبنان حمایت می‌کنیم و... است.

مهمترین عناوین خبری امروز باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آیت‌الله خاتمی: نظارت خبرگان به معنای مچ‌گیری نیست/ حجت السلام رئیسی: در همه دولت‌ها مسئله دانشگاه‌ها امری اساسی بوده است


عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت تنها تشویق کردن نیست بلکه حمایت یعنی اینکه بجای خودش تشویق و بجای خوش نیز نقد سازنده داشته باشیم و این رویه ای است که در تمامی دولت‌های انقلاب درپیش گرفته و یک حامی ناصح بوده‌ایم.

ایران در اوج اقتدار در صحنه جهانی قرار دارد/با تمام توان از لبنان حمایت می‌کنیم



وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه امروز ملت و نظام سیاسی ما در اوج اقتدار در صحنه جهانی قرار دارد، گفت: امروز دامنه نفوذ جمهوری اسلامی ایران از مرزهای جغرافیایی پیرامونی گذشته است.

گفتگوها با طرف آمریکایی خوب و مفید بود/ آغاز مذاکرات تا ساعتی

دیگر مذاکره کننده ارشد تیم هسته‌ای کشورمان گفت: گفتگوها با طرف آمریکایی خوب و مفید بود.

سازمان سینمایی و خانه سینما باز هم رقیب هم شدند


مدیران سازمان سینمایی و خانه سینما این هفته هرکدام به صورت جداگانه در تدارک برنامه ریزی برای برگزاری جشن بزرگ و به اصطلاح کم خرج برای روز ملی سینما بودند.

فراخوان مسابقات آثار چاپی تا پایان شهریور ماه اعلام می‌شود
"رحیمی یگانه"، رییس بخش مسابقات تخصصی آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ گفت: در حال تلاش هستیم تا پایان شهریور ماه فراخوان بخش مسابقات چاپی را اعلام کنیم.

"امین رستمی" به تلویزیون می‌آید

"امین رستمی" خواننده مطرح و پرطرفدار موسیقی پاپ روز یکشنبه به تلویزیون می‌آید.

بازدید از مراحل اجرای مسابقات ملی مهارت برای علاقه‌مندان آزاد است


مدیر کل آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان البرز از علاقه‌مندان اجرای برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که به میزبانی این اداره کل و مرکز تربیت مربی کرج برگزار می‌شود دعوت به بازدید کرد.

نقره داغ شدن یک انباردار به اتهام قاچاق کالا


مسئول روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه سنگین عامل قاچاق پوشاک‌های خارجی خبر داد.

دیپلماسی مهارت ، راهگشای آینده
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با ورود دیپلماسی مهارت در حوزه دیپلماسی عمومی شاهد دستاوردهایی در دیپلماسی‌های اقتصادی، انرژی و فرهنگی هستیم.

وزارت صنعت در پی رقابتی کردن بازار خودرو/ دولت در تعیین قیمت خودرو نقشی ندارد


بیوک علیمراد لو با تاکید بر اینکه واردات خودرو در کنار حمایت از تولید کنندگان داخلی باید ادامه داشته باشد گفت: این مساله موجب افزایش رقابت پذیری، تولید خودروهایی با فناوری های روز دنیا و رونق کسب و کار در این صنعت می شود.

بزرگترین غول گازی رکورد می زند/تولید گاز از 2 سکوی فاز 12 پارس جنوبی برای زمستان امسال
 انوشه، با اشاره به تولید روزانه 900 میلیون مترمکعب گاز در سکوی A از فاز 12 گفت: هم اکنون شناور دیگری در نزدیکی سکوی B از فاز 12 مستقر شده و امیدواریم گاز سکوی C را هم به زمستان امسال برسانیم.

زمان مناسب برای بازنگری قوانین بانکداری اسلامی فرا رسیده است
رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به تصویب قانون بانکداری بدون ربا در سال 62 و لزوم روزآمدی و تدوین نسخه کامل‌تری از آن گفت: در آن زمان، مقرر شد این قانون به اجرا درآید و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت آن، بعد از 5 سال بازنگری شود.

تولید ۱۸ قلم داروی نوترکیب و بیوتکنولوژی در کشور / رونمایی از ۲ داروی جدید تولید داخل در تبریز


 دیناروند در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی در تبریز گفت: درحال حاضر ۱۸ قلم داروی نوترکیب و بیوتکنولوژی در کشور تولید می‌شود که تا پایان سال ۱۲ قلم دیگر به این تعداد افزوده شده و در خط تولید داخلی قرار خواهد گرفت.

خانه‌های بهداشت 40 ساله در حال تخریب هستند/ بیش از 2 هزار خانه بهداشت نیازمند بازسازی است
رستمیان گفت: خانه‌های بهداشت با قدمت بیش از 40 سال به علت فرسودگی در حال تخریب هستند و رسیدگی به این حوزه بسیار کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رود.

ایران در زمینه‌ی اهدا عضو بسیار توانمند و بی‌رقیب است


قاضی زاده هاشمی گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌ی انجام پیوندهای مختلف بسیار توانمند و بی رقیب است و از کشور های سرآمد در زمینه‌ی اهدا عضو هستیم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.