مدیر کل آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان البرز از علاقه‌مندان اجرای برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که به میزبانی این اداره کل و مرکز تربیت مربی کرج برگزار می‌شود دعوت به بازدید کرد.

 حسن عزیزی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که به میزبانی استان البرز و با هماهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج از ششم تا پانزدهم شهریور ماه در حال برگزار است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: هم چنین اولین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه افراد معلول نیز به میزبانی این اداره کل برگزار خواهد شد که با توجه به اهمیت این مسابقات از تمامی علاقه مندان می‌خواهیم تا از مراحل اجرای این مسابقات و برنامه‌ای جانبی آن بازدید کرده تا با مقوله مهارت آموزی هرچه بیشتر آشنا شوند.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری موفق این دوره از مسابقات گامی مهم در توسعه فرهنگ مهارت آموزی در کشور برداشته و با معرفی رشته‌های متعدد و متنوع فنی و حرفه‌ای در جهت سوق دادن جوانان به سمت کسب و کارهای مولد پایدار اقدام کنیم چرا که پیشرفت کشور در گروه توسعه مهارت آموزی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهارت ، مسابقه ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار