سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"اقتصادی" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: وزارت صنعت در پی رقابتی کردن بازار خودرو/ دولت در تعیین قیمت خودرو نقشی ندارد، بزرگترین غول گازی رکورد می زند/تولید گاز از 2 سکوی فاز 12 پارس جنوبی برای زمستان امسال، زمان مناسب برای بازنگری قوانین بانکداری اسلامی فرا رسیده است و.. است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

وزارت صنعت در پی رقابتی کردن بازار خودرو/ دولت در تعیین قیمت خودرو نقشی ندارد


بیوک علیمراد لو با تاکید بر اینکه واردات خودرو در کنار حمایت از تولید کنندگان داخلی باید ادامه داشته باشد گفت: این مساله موجب افزایش رقابت پذیری، تولید خودروهایی با فناوری های روز دنیا و رونق کسب و کار در این صنعت می شود.

بزرگترین غول گازی رکورد می زند/تولید گاز از 2 سکوی فاز 12 پارس جنوبی برای زمستان امسال
 انوشه، با اشاره به تولید روزانه 900 میلیون مترمکعب گاز در سکوی A از فاز 12 گفت: هم اکنون شناور دیگری در نزدیکی سکوی B از فاز 12 مستقر شده و امیدواریم گاز سکوی C را هم به زمستان امسال برسانیم.

زمان مناسب برای بازنگری قوانین بانکداری اسلامی فرا رسیده است
رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به تصویب قانون بانکداری بدون ربا در سال 62 و لزوم روزآمدی و تدوین نسخه کامل‌تری از آن گفت: در آن زمان، مقرر شد این قانون به اجرا درآید و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت آن، بعد از 5 سال بازنگری شود.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن در 4 ماه آینده کاهش می یابد

علت افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس باعث بالارفتن قدرت خرید، برای این اوراق است.

تشدید بارش همراه با وزش باد شدید در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان/ تهران، نیمه ابری و 28 درجه
از ظهر امروز و طی فردا با تقویت جریانات شمالی، کاهش نسبی دما در سواحل شمالی کشور، به ویژه فردا در شرق دریای خزر و استان خراسان شمالی رخ خواهد داد و در این مدت تشدید بارش همراه با وزش باد شدید در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان پیش بینی می شود.

طلسم دو ساله تسهیلات مسکن روستایی شکست / دریافت تسهیلات 15 میلیون تومانی از بیست روز آینده
حوزه مسکن این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله شکستن طلسم تسهیلات مسکن روستایی و در یافت این تسهیلات از 15 روز آینده است.

تامین گاز زمستان از بزگترین غول گازی کشور/ورود 3 میلیون خودرو گازسوز به ناوگان حمل و نقل با استانداردهای جهانی
گازرسانی سی ان جی به 550هزار روستا از طریق لوله کشی،ورود سه میلیون خودروگارسوز با استانداردهای جهانی،تحویل بیش از سه میلیون لیتر نفت کوره به کشتی‌ها و راه‌اندازی پتروشیمی کردستان تا پایان سالجاری از مهم‌ترین عناوین خبری در حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.