سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی کشور؛

تشدید بارش همراه با وزش باد شدید در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان/ تهران، نیمه ابری و 28 درجه

از ظهر امروز و طی فردا با تقویت جریانات شمالی، کاهش نسبی دما در سواحل شمالی کشور، به ویژه فردا در شرق دریای خزر و استان خراسان شمالی رخ خواهد داد و در این مدت تشدید بارش همراه با وزش باد شدید در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه 14 شهریور ماه 93" از ظهر و طی فردا با تقویت جریانات شمالی، کاهش نسبی دما در سواحل شمالی کشور، به ویژه فردا در شرق دریای خزر و استان خراسان شمالی رخ خواهد داد و در این مدت تشدید بارش همراه با وزش باد شدید در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان پیش بینی می شود و طی امروز و فردا دریای خزر مواج خواهد بود .



براساس این گزارش، آب گرفتگی معابر عمومی و خطرات  ناشی از رعد و برق  در این نواحی دوراز انتظار نیست و ضروری است که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

گفتنی است، در سه روز آینده در برخی ساعات  وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور به ویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت و همچنین در سه روز آینده وزش باد شدید و گرد و غبار و کاهش دید افقی در استان های ایلام، خوزستان و بتدریج  بوشهر دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است، آسمان تهران امروز، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و شهر تهران، کمی ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 34 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 28 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.