سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورمرزیار: پرسپولیسی‌ها مقابل تراکتور انگیزه قوی‌تری دارند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: نتیجه خوب بازی قبلی پرسپولیس و ایجاد هماهنگی در این تیم به بازیکنانش انگیزه خوبی برای بدست آوردن نتیجه مورد نظر مقابل تراکتورسازی را خواهد داد.

صادق ورمرزیار درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم پرسپولیس با نتیجه خوبی که در بازی قبلی عایدش شد در شرایطی خوبی قرار گرفته و به خاطر هواداران و تقویت روحی و روانی که در بین بازیکنان ایجاد شده به طور نسبی شرایط لازم برای برد را بدست آورده است.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس به خاطر یکنواختی که در بازی بازیکنانش در بازی قبلی بدست آورده و در شرایط خوبی قرار گرفته توانایی حل مشکلات خود  را دارد و با آرامش بیشتری می‌تواند برد را از آن خود کند.

وی همچنین اظهار کرد: تراکتورسازی تیمی است که ازچهره جوان و خوبی استفاده کرده هر چند که بازیکنانش معروف نیستند ولی به خاطر جوان بودن و قدرت بدنی بازیکنانش می‌توانند بر حریفانش چیره شود و با  استفاده بهینه از تجربه و میزان دوندگی و استفاده از موقعیتهایش می‌تواند به برد برسد.

پیشکسوت فوتبال همچنین بیان کرد: تراکتورسازی هافبک‌های خوبی دارد و از نظر تیمی در شرایط خوبی قرار دارد و می‌تواند هر تیمی را دچار مشکل کند ولی پرسپولیس از نظر تکنیکی قوی‌تر است و به خاطر وجود هوا داران انگیزه خوبی برای برد دارد.

ورمرزیار در پایان خاطر نشان کرد: هر تیمی که بتواند از نظر دوندگی خوب عمل کند و از تجربه هر موقعیت بدست‌ آمده استفاده بهینه کند می‌تواند به نتیجه خوب برسد وقتی تماشاگران بازی خوب ببینند در جذب آنان برای ورود به استادیوم وایجاد روحیه در بازیکنان تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، تجربه ، روحیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.