ورمزیار:

تعادلی میان ورودی و خروجی استقلال وجود ندارد

پیشکسوت استقلال گفت: به نظر من ورودی و خروجی بازیکنان استقلال هماهنگ نبوده و ورودی این تیم ضعیف تر از خروجی عمل کرده است.

تعادلی میان ورودی و خروجی استقلال وجود نداردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، صادق ورمزیار در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: در حال حاضر تیم استقلال یک قصه همیشگی دارد یعنی نتایج مساوی یا باخت که در این چند بازی اخیر کسب کرده است در 6 هفته گذشته تیم استقلال 6 امتیاز گرفته و دقیقا  بازی ها را در نیمه اول پیش برده اما در پایا ن بازی باخته و یا مساوی کرده است.
 
وی بیان کرد: به نظر من آماده نبودن وضعیت جسمانی بازیکنان استقلال باعث شده که همیشه این تیم در دقایق پایانی کم بیاورد و نتواند حفظ گلی کند و احتمال دارد بازیکنان کلیدی مانند جاسم کرار از دقایق 60،70 افت بدنی پیدا کند که این مسائل در استقلال به چشم می خورد.
 
وی افزود: در هر صورت افت بازیکنان می تواند بر بدن سازی نیز برگردد و در ابتدای فصل باید به این موضوع توجه بیشتر می شد بازیکنان مختلفی از جمله بیگ زاده، حیدری، کرار و بازیکن جوان حسینی به طور حتم به آمادگی جسمانی کامل دست پیدا نکرده اندو فکر میکنم این مسئله تاثیر گذار باشد و از طرف  دیگر نداشتن شناخت کافی در کادر فنی از تیم حریف باعث می شود که نتایج خوبی رقم نخورد.
 
ورمزیار عنوان کرد: ورودی و خروجی بازیکنان استقلال  هماهنگ نبوده و فکر می کنم ورودی این تیم ضعیف تر از خروجی عمل کرده است و البته به غیر از عنایتی، خروج تیموریان، نوری، قاضی باعث شده که بازیکنان جدید نتوانند بار این تیم را بر دوش بگیرند و جای افراد خروجی را پر کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تعادل ، ورودی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار