سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

خورشید طوس بر خراسان شمالی سایه افکند

خدام آستان قدس رضوی صبح امروز 5 شنبه 13 شهریور همزمان با ایام دهه کرامت تحت عنوان برنامه زیر سایه خورشید وارد خراسان شمالی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، صبح امروز5 تن از خدام آستان قدس رضوی، به شهرستان های استان سفر می کنند و فضای استان را باعطر مضجع شریف امام رضا (علیه السلام) متبرک کردند.

خدام در 4 روز حضور خود در استان به شهرستان های فاروج، شیروان ، بجنورد، اسفراین، مانه و سملقان و راز و جرگلان سفر خواهند کرد شمیم شفا بخش آستان قدس رضوی را در دل شهر ها و روستاهای استان می پراکنند.

خدام رضوی ابتدا و هنگام ورود به استان مورد استقبال مردم شهر تیتکانلو قرار گرفته، و پس از دیدار با امام جمعه و گلباران مزار شهدا، پرچم آستان قدس را به حرم مطهر امامزاده روستای سیاهدشت منتقل می کنند.

پس از آن دیدار با مددجویان زندان شهرستان شیروان، زیارت امامزاده حمزه رضا(علیه السلام)، امامزاده روستای زیارت در برنامه خواهند داشت.

عصر 5 شنبه نیز خدام پیش از برنامه استقبال در بجنورد، با کارکنان کارخانه سیمان دیدار خواهند داشت.

مراسم محوری استقبال از خدام در بجنورد را عصر فردا در محل حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (علیه السلام ) اعلام کرد و خبر داد: پس از استقبال از خدام و غبار روبی گلزاری شهدای بجنورد، جشن زیر سایه خورشید نیز 5 شنبه شب با حضور خدام رضوی در محل مسجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد برگزار می شود./ز

برچسب ها: خدام ، رضوی ، خراسان شمالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.