کاروان زیر سایه خورشید با ورود خدام حرم رضوی به زندان کاشان روح امید و نجات و توکل را در قلب زندانیان دمید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،خدام حرم رضوی امروز در بند مردان و زنان زندان کاشان حضور یافتند با پرچم گردانی و اهدای بسته های تبرکی و مدیحه سرایی چراغ امید و روشنی و توکل را در قلب زندانیان پرفروغ و مشتعل کردند.
امروز زمانیکه درب بزرگ و آهنی زندان کاشان به روی نور و روشنی باز شد رایحه رضوی با آوای زیبای نقارخانه در تمامی بندها طنین اندازشد.
خادمان وقتی به حیاط مرکزی رسیدند بیرق سبز رضوی را بازکردند و با قرائت صلوات خاصه انقلاب روحی و معنوی در زندانیان ایجاد کردند.
هق هق گریه ها، تکان شانه های یک مرد و اوج التماس و ندامت و تمنای گرفتارانی که همه امید وگشایش امورش را در یک نگاه مهربان و لبخند سلطان خراسان می دید.
مداحی اکبر خواص فرد خادم حرم رضوی با اشعار رضوی و سخنان حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم مداح و روحانی کاروان زیر سایه خورشید با این عبارت که دلهای شکسته شما کلید گشایش و نجاتدان پیش خدا می شود قلب و روح زندانیان را با نوای یا امام رضا علیه السلام متلاطم و مصفاکرد.
زندانیان کاشان امروز خاطره زیباترین روز حبس را با طعم و عطر رضوی از حضور معنوی و باشکوه خادمان ثامن الحجج ثبت کردند و سایه امید و شادابی را از آفتاب کاروان خورشید بر دلشان گستردند.
امروز نسیم آرامش و نجات، روح توکل و نشاط با کاروان زیر سایه خورشید از مشهد الرضا دل زندانیان کاشان را گرم و سرشار از انرژی و بیداری و رحمت کرد.
شایان ذکر است: کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به مدیریت حسین کمیلی، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، روحانی،  اکبر خواص فرد مداح کاروان و سیدرضا حسین زاده خادمان دربان کشیک هشتم آستان از مشهد مقدس به دارالمومنین کاشان اعزام شده است تا علاوه بر شرکت در برنامه های اجرایی دهه کرامت به همت موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در کاشان جشن ملی زیر سایه خورشید را در کنار  شهروندان کاشانی به بزم بنشینند.
حضور در مرکز ایتام بهار گیلان، مرکز آموزشی و توانبخشی معلولین ذهنی حرکتی دخترانه شقایق، آسایشگاه معلولین ذهنی وجسمی حرکتی امیرکبیر، دیدار با مددجویان کاشانی در کمیته امداد این شهرستان، حضور در بازار تاریخی کاشان، دیدار با اهالی روستاهای بخش قمصر، نیاسر و برزک و روستای علی‌آبادکویر،عیادت از بیماران سرطانی، دیالیزی و بیمارستان‌های کاشان،اجرای آیین اذان گویی در گوش نوزادان و حضور در زندان از جمله برنامه های این کاروان طی چهار روز حضور پرخیر و برکت خطه ولایت مدار کاشان است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.