سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی:

کمیته بازنگری سرفصل‌های دروس احیا شد

کیوانی گفت: از جمله اقدامات محمد علی سبحان الهی در مدت 6 ماه، احیا کمیته بازنگری سر فصل‌های دروس بوده است.

جعفر کیوانی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: رویکرد این معاونت، ساماندهی به وضع موجود و توسعه رشته‌های میان رشته‌ای بوده است. تا حدی که فعال نمودن دفتر هدایت استعدادهای درخشان، تعیین روسای دانشکده‌ها بر اساس نظر سنجی از اعضای هیئت علمی و ایجاد بانک اطلاعات آموزشی از جمله فعالیتهای صورت گرفته بوده است.

وی به احیای کمیته بازنگری سرفصل‌های درسی اشاره کرد و افزود: احیای کمیته بازنگری سرفصل‌های درسی و برپایی چندین جلسه جهت طرح موضوعات ارجاعی از دانشکده‌ها و ایجاد شورای مشورتی در سطوح کارشناسان، دانشجویان، روسای دانشکده‌ها و معاونان آموزشی از جمله دیگر فعالیت‌ها در دانشگاه بوده است.

کیوانی به فعال سازی آموزش‌های آزاد و مجازی در دانشگاه خوارزمی اشاره کرد و گفت: فعال سازی دفتر سازی آموزش‌های آزاد و مجازی، راه‌اندازی دانشکده مجازی دانشگاه خوارزمی با همکاری موسسه مهر البرز، ایجاد دوره‌های مجازی کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی صنایع گرایش صنایع، مهندسی صنایع گرایش لجستیک و MBA از جمله بخش‌های فعال سازی آموزش‌های آزاد و مجازی بوده که در دانشگاه خوارزمی صورت گرفت.



انتهای پیام/   
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.