سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مازیار میری" در نشست خبری جشن خانه سینما مطرح کرد

تخصیص درآمد حاصل از صرفه جویی در جشن "خانه سینما" به صندوق بیکاری هنرمندان

"مازیار میری" گفت: قرار است در جشن" خانه سینما" از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود و به نفع صندوق بیکاری هنرمندان صرفه جویی شود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در نشست خبری جشن خانه سینما، مازیار میری، بزرگ نیا و حافظ احمدی به اطلاع رسانی در مورد جشن" خانه سینما" و نمایشگاه پوستر و عکس پرداختند.
 
بزرگ نیا اعلام کرد: طی روز‌های آینده نامزد‌های این جشن اعلام خواهد شد. یکی از بخش‌های مهم جشن، تقدیر و تشکر از دست اندرکاران سینما است که شامل امین تارخ، سعید مصطفوی، حسین ملکی و تندیس سیف الله‌داد، امسال به مهندس مجید مس چی تعلق می‌گیرد.
 
وی افزود:‌ با توجه به اخبار منتشر شده در سایت‌ها و مطبوعات، قرار نیست امسال جشن پر هزینه و با شکوهی برگزار شود، چون قرار است این هزینه به صندوق بیکاری هنرمندان واریز شود.
 
مازیار میری در ادامه پس از سخنان بزرگ نیا عنوان کرد: با صحبت‌‌های انجام شده با حجت الله  ایوبی قرار است بعد از این جشن افتتاح صندوق بیکاری هنرمندان را داشته باشیم.
 
وی افزود:ما 4 جشن را در روزهای 16 تا 19 شهریور در گروه های انیمیشن، فیلم کوتاه، مستند و در روز پایان، نکوداشت و بزرگداشت عوامل سینما را خواهیم داشت و جشن روز ملی سینما، روز 21 شهریور با تفاوت محسوس نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
 
وی همچنین اظهار داشت: تمام سعی ما در برگزاری این جشن مختصر خواهد بود، جشن روز 21 نیز در 6 شهر بزرگ کشور برگزار می‌شود.   بسیاری از مردم کشور برای این روز دعوت هستند.
 
جشن بزرگ خانه سینما از نظر ظرفیت برای مخاطبان در حد مناسب خواهد بود و نوع برگزاری جشن را در جلسات چند روز آینده مشخص خواهیم کرد و یک بیانیه برای اهالی رسانه صادر می‌کنیم.
 
میری همچنین افزود: در جلسات ما شهرها هنوز مشخص نشده است و مکان جشن تهران تا روز یکشنبه مشخص خواهد شد.
 
میری همچنین بیان کرد: طبق گفتگویی‌هایی که با معاونت سازمان سینمایی داشته‌ایم، روز پس از جشن به محل دعوت حجت الله ایوبی خواهیم رفت و بازگشایی خانه سینما را همزمان با افتتاح صندوق بیکاری هنرمندان ارج خواهیم نهاد.
 
در حال تکمیل/
برچسب ها: خانه ، سینما ، صندوق ، بیکاری ، هزینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.