سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی:

از طرح مداخله‌ای جامع سلامت کشور حمایت میکنیم

حمایت از عملیاتی نمودن برنامه نقشه جامع علمی و نقشه سلامت و برنامه سلامت دولت یازدهم در حوزه های مرتبط با توانبخشی و سلامت اجتماعی و روانی از ماموریتهای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که با اجرای طرح مداخله ای جامع سلامت کشور در صدد ایفای این نقش هستیم.

محمدتقی جغتایی سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن خبر طرح مداخله ای جامع سلامت کشور  و در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: طراحی و اجرای این طراحی با دانشگاه علوم یهزیستی و توانبخشی و مشارکت اداره کل سلامت شهرداری تهران و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی کشور ، از نیمه دوم شهریورماه امسال در منطقه 11 تهران اجرا می شود.  

وی اذعان داشت:کسب مرجعیت علمی دانشگاه در قلمروهای سلامت اجتماعی،کمک به تبیین و تدوین برنامه های ملی مرتبط با رفاه و سلامت اجتماعی و  پایش و ارزشیابی برنامه های ملی رفاه، توانبخشی و سلامت اجتماعی بخشی از وظایف محوله از سوی وزارت بهداشت است که خوشبختانه تا حد زیاذی به این مهم دست یافته ایم.

" محمدتقی جغتایی " سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، بر حمایت این دانشگاه از اجرای این پروژه بزرگ تاکید کرد و گفت :  مطمئنا حاصل اجرای این طرح جامع  در مرکز اخوان می تواند مرحله به مرحله مورد استفاده مردم قرار بگیرد .

 وی به ویژگی های این طرح علمی اشاره کرد و افزود: همراه بودن محققان با مجریان و مردم ، همکاری مشترک بین چند مجموعه فعال در حوزه سلامت به ویژه شهرداری تهران و همچنین اجرای نظام ارایه خدمات و استفاده از تمامی خدمات در این طرح ، از ویژگی های این طرح منحصربفرد است .

 شایان ذکر است ، مرکز جامع توانبخشی پزشکی اخوان ، در تهران - خیابان ولی عصر(عج) ، بالاتر از میدان منیریه ، نبش خیابان اسدی منش ، واقع شده است . شماره تلفن این مرکز تخصصی 66408284 می باشد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.