سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر نصیر بیگی مدیر بخش جلو های نور خبر داد

استقبال خوب هنرمندان بسیجی از بخش جلوه گاه نور "جشنواره مقاومت"

مدیر بخش جلوه گاه نور گفت: قریب به 1000 اثر در پنج بخش نماهنگ ، مستند ، فیلم کوتاه به دبیر خانه جشنواره رسیده که ارزیابی اولیه توسط هیات انتخاب انجام شده و بخش های داوری هم در حال اجرا است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیز دهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت امیر نصیر بیگی گفت: بخش جلوه گاه نور ویژه هنرمندان  و فیلمسازان  بسیجیست و بسیجیان هنرمند با موضوعات مختلف  می توانند در این بخش شرکت داشته باشند.
 
وی در ادامه به موضوعات این بخش اشاره کرد و گفت:انقلاب اسلامی و دفاع ، بخش شهدای هسته ای  و شهدای ترور، نقش مردم در مقابل تروریسم ، فتنه و جریانات انحرافی ، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی جامعه ، جایگاه اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم های اقتصادی و سیاسی دشمن، وحدت اسلامی و مقابله  با اندیشه های تکفیری ، بحث مقابله با جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای و استکباری ، نقش بسیج در عرصه های  فرهنگی جتماعی دینی و اقتصادی ، بسیج در نگاه ولایت و جایگاه بسیج در سازندگی ، توسعه و پیشرفت کشور ، بسیج و نهضت نرم افزاری و همچنین فرهنگ سازی حجاب و عفاف و تحکیم خانواده و نقش بسیج  در حوزه همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی و .... از این قبایل موضوعات این بخش جشنواره دفاع مقدس است.
 
نصیر بیگی در بخش دیگری از صحبت خود با بیان اینکه استقبال  خوبی از جانب هنرمندان از این بخش شده گفت: قریب به 1000 اثر در پنج بخش نماهنگ ، مستند ، فیلم کوتاه، انیمیشن  و فیلم نامه نویسی به دبیر خانه جشنواره رسیده که ارزیابی  اولیه توسط هیات انتخاب انجام شده و بخش های داوری هم در حال اجرا و بررسی‌است .
 
وی در پایان گفت: ان‌شاء الله نتایج همه بخش ها همزمان با برگزاری سراسری جشنواره فیلم مقاومت در تهران همزمان با هفته دفاع مقدس معرفی  و از انها تجلیل می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.