سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "اجتماعی"دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تغییر شرایط قانونی مستمری‌بگیران به تأمین‌اجتماعی اعلام شود ، دولت سهمش را از توسعه پایتخت بپردازد ، افتتاح 906 واحد تعاونی در هفته تعاون و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


نسبت مسجدجامعی با خاتمی، حجاریان و تاج‌زاده چیست/ دوم خردادی‌های شورای شهر نسبت خود را با سران و تصمیم سازان فتنه مشخص کنند



 رئیس کمیته فرهنگی و نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز برایم سوال است که نسبت برخی آقایان با خاتمی ، خوئینی ها ، حجاریان ، تاج‌زاده ، بهزاد نبوی چیست؟

جذب معلمین حق التدریسی نداریم/ اجرای تمهیدات لازم برای سال تحصیلی جدید
 وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس انجام شده است ، بنابراین در حال حاضر جذب معلمین حق التدریسی را در برنامه نداریم.

عجیب و غریب‌ترین درخواست‌های "خانم"ها از آتش‌نشان‌ها!!!
 مدیر مرکز فرماندهی 125 مشهد بخشی از درخواست‌های عجیب و غریب شهروندان به ویژه خانم‌ها را از آتش نشان‌های این شهر تشریح کرد.

افتتاح 906 واحد تعاونی در هفته تعاون
معاون تعاون، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از افتتاح 906واحد تعاونی با 64هزار عضو در هفته تعاون خبر داد.

برخورد با مراکز معاینه فنی غیرمجاز دغدغه اصلی مسئولان باشد




مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروی های تهران با تاکید بر اینکه برخورد با مراکز معاینه فنی غیرمجاز و مراکزی که بدون معاینه برگه می‌دهند ، باید با جدیت از سوی نیروی انتظامی پیگیری شود ، گفت: کنترل معاینه فنی معتبر در تردد خودروها دغدغه اصلی ماست.

ارتقاء سلامت عمومی افراد جامعه با توانمند سازی متولیان آموزشی

 مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح توانمند سازی متولیان آموزشی گفت: اجرای این طرح باعث بهبود وضعیت دانش آموزان و ارتقای سلامت عمومی افراد جامعه می شود.

خرس قهوه ای از فنس های سیمی نجات پیدا کرد/تلفاتی از ابتدای سال نداشتیم

 فرمانده یگان حفاظت استان قزوین از رهاسازی یک قلاده خرس قهوه ای در منطقه الموت شرقی خبرداد.

دولت سهمش را از توسعه پایتخت بپردازد




 رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طلب های معوقه مردم شهر تهران از دولت اظهار داشت: مشکلاتی مثل آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران بدون همکاری دولت حل نمی شود.

تغییر شرایط قانونی مستمری‌بگیران به تأمین‌اجتماعی اعلام شود

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه پرداخت حقوق ماهانه به مستمری‌بگیران این سازمان منوط به احراز شرایط قانونی از جمله عدم اشتغال به کار، عدم ازدواج، اشتغال تمام وقت به تحصیل توسط افراد است، گفت: تغییر شرایط قانونی مستمری‌بگیران باید به تأمین‌اجتماعی اعلام شود.

نام گذاری یکی از خیابان های دامغان به نام یوزپلنگ ایرانی

 جمعیت اتحاد سبز سمنان در تلاش است تا با همکاری شهرداری دامغان به مناسبت ۹ شهریور "روز ملی حفاظت از یوزپلنگ ایرانی" یکی از خیابان های این شهر را به نام یوز ایرانی نام گذاری کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.