سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبار رشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

۱۰ سال توقف پارک علم و فناوری تربیت مدرس قابل قبول نیست/مهلت سه ماهه جهت مشخص شدن وضعیت پارک علم و فناوری

رئیس انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری مراکز رشد ایران گفت: به اندازه کافی پارک علم و فناوری در استان تهران وجود دارد و با توجه به توقف فعالیت پارک تربیت مدرس یک مهلت سه ماهه جهت تعیین تکلیف این پارک مشخص شد.

علی جبار رشیدی رئیس انجمن علمی پارکهای علم و فناوری مراکز رشد ایران ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس باید بگویم که بحث خالی بودن و عدم استفاده پژوهشی از این پارک به دلایل مختلفی از جمله مشکل زمین پارک علم و فناوری این دانشگاه، در جلسه اخیر و در بحث کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: این پارک از دو سال پیش در دستور کار این کمیته تخصصی قرار گرفت و توقف این پارک بیشتر از این ممکن نیست و باید این پارک هرچه سریع‌تر شکل اساسی به خود بگیرد.

 رشیدی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه مشکل پارک علم و فناوری تربیت مدرس در چه زمانی حل می‌شود؟ اظهار داشت: مهلت سه ماهه داده شده و هم اکنون وزارت علوم و کمیته تخصصی در حال بررسی و برنامه‌ریزی هستند که در ‌‌نهایت بعد از پایان وضعیت این پارک مشخص می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توقف ۱۰ ساله پارک علم و فناوری تربیت مدرس و البته وجود پارک‌های علم و فناوری در استان تهران، مجوز این پارک یا باید لغو شود و مکان آن به یک مرکز رشد تبدیل شود یا اینکه بحث زمین این پارک حل و در سایت، یک برنامه توسعه جدید برای آن مشخص شود. 




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.