سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار نوزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور

نوزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور امروز يکشنبه با ادای احترام به شهيد گمنام در محل پرديس اصلی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با حضور دکتر عليرضا بيگلری رئيس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و تنی چند ازمسئولين آغاز شد.

براساس این گزارش در آغاز  اين مراسم، بيانيه جشنواره به شرح زیر قرائت شد: 

  بسم رب الحسين

اينجا تنها سرزمينی است که گنبد فيروزه ای آسمان به وجب وجب خاکش غبطه ميخورد اينجا چمن زاری است که عطر لاله هايش هوشی از سر عالميان برده است.

و اينجا خطه ايست که غواصان دريادل به امواج عشق و جنون سپرده و خط شکنان عرصه شور و شعور حسينی شدند. آنان که بازيگران روضه عباسی (ع) و علی اکبری (ع) شدند. آنان که مشک غيرت را به دست گرفته تا آب بيداری و آزادگی را به نسل های بعد از خود برسانند آنان که قرآن در دل داشتند و آيت جهاد و شهادت را در عمل تفسير نمودند و اينک ما جامعه قرآنی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در پيشگاه خداوند متعال ميثاق دوباره ای با آرمانهای شهدای گلگون کفن ايران اسلامی بسته و با نفس های معطر به آيات الهی خويش بانگ برآوريم همانگونه که شما گوش به فرمان خمينی کبير و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوديد و چون دماوند و الوند استوار ايستاديد مانيز عماران رهبر خويش خواهيم بود و گوش به فرمان او چشم به قله های جهانی داشتند در ذيل توجهات حضرت بقيه ا... اعظم ارواحنا فداه نخواهيم گذاشت راهی که شما آغاز کننده آن بوديد ذره ای به ناراهه مبدل گردد.

والسلام علی من تبع الهدی


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.